Edwar Maya Ft.vika Jigulina - Desert Rain (Türkçe Çeviri)

Edwar Maya Ft.vika Jigulina - Desert Rain (Türkçe Çeviri)

I miss you so much,
Seni çok özledim,
Now I'm awake,
Şimdi farkındayım,
Come, come tonight,
Gel,bu gece gel,
Just hold me tight,
Sadece bana sımsıkı sarıl,

In every dream you're my guiding light.
Her hayalde sen benim kılavuz ışığımsın.
We, we were lost
Biz, biz kaybolduk
This, world of pain
Bu, acı dünyası
I miss you so much, now I call again,
Seni çok özledim, şimdi yine arıyorum,

Come, come tonight
Gel, bu gece gel
Just, hold me tight
Yalnızca, bana sımsıkı sarıl
From this desert rain, you're my guiding light
Bu çöl yağmurunda, sen benim kılavuz ışığımsın
We, we were lost,
Biz, biz kaybolduk

This, world of tide
Bu, medcezir dünyası
We forgot about love, we forgot about us
Aşkı unuttuk, bizi unuttuk
Now, I am here, dreams become real
Şimdi, buradayım, rüyalar gerçek oluyor
I feel like the sand is blowing away
Kumun soluk verdiğini hissediyorum 

Into the storm
Bu fırtınada
I'm inside this dream
Bu rüyanın içindeyim
That feels just like a desert rain
Bu çölde yağmuru hissetmek gibi
We, we were lost
Biz, biz kaybolduk

This, world of pain
Bu, acı dünyası
I miss you so much, now I call again,
Seni çok özledim, şimdi yine ara,
Come, come tonight
Gel, bu gece gel
Just, hold me tight
Yalnızca, bana sımsıkı sarıl
From this desert rain, you're my guiding light  
Bu çöl yağmurunda, sen benim kılavuz ışığımsın
You will always have my soul
Daima ruhuma sahip olacaksın
Even dreams are secret worlds
Rüyalar gizli dünyalar olsa bile
Missing you
Seni özlüyorum

I feel like the sand is blowing away
Kumun soluk verdiğini hissediyorum
Into the storm
Bu fırtınada
I'm inside this dream
Bu rüyanın içindeyim
That feels just like a desert rain
Bu çölde yağmuru hissetmek gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder