Pussycat Dolls – Feelin' Good (Türkçe Çeviri)




Pussycat Dolls – Feelin' Good (Türkçe Çeviri)



Birds flying high
Yüksekten uçan kuşlar
You know how I feel
Nasıl hissettiğimi biliyorsunuz
Sun in the sky
Gökyüzündeki güneş
You know how I feel
Nasıl hissettiğimi biliyorsun
Breeze drifting on by
Sürüklenen rüzgar
You know how I feel
Nasıl hissettiğimi biliyorsun
It's a new a dawn
Yeni bir şafak
And a new day
Ve yeni bir gün
And a new life for me
Ve benim için yeni bir hayat
And I'm feeling good
Ve iyi hissediyorum
So good, yeah
Çok iyi, evet

Fish in the sea
Denizdeki balık
You know how I feel
Nasıl hissettiğimi biliyorsun
Rivers running free
Özgürce akan nehirler
You know how I feel
Nasıl hissettiğimi biliyorsunuz
Bouncing on the tree
Ağaçtaki canlılık
You know how I feel
Nasıl hissettiğimi biliyorsun
It's a new a dawn
Yeni bir şafak
And a new day
Ve yeni bir gün
And a new life for me
Ve benim için yeni bir hayat
And I'm feeling good
Ve iyi hissediyorum
So good
Çok iyi
So good
Çok iyi

Dragon fly out in the sun
Güneşten kaçan ejderha
You know what I mean
Ne demek istediğimi biliyor musun
Don't you know?
Bilmiyor musun
Butterflies all having fun
Eğlenen kelebekler
You know what I mean
Ne demek istediğimi biliyor musunuz
Sleep in peace when day is done
Gün bittiğinde rahat uyumak
That's what I mean
Demek istediğim bu
And this whole world, is a new world, and a whole world, for me.
ve bu bütün dünya, yeni bir dünya, ve bu bütün dünya, benim için.

Stars when you shine
Yıldızlar, parladığınızda
You know how I feel
Nasıl hissettiğimi biliyorsunuz
Scent of pine
Özlem duyulan koku
You know how I feel
Nasıl hissettiğimi biliyorsun
Oh, freedom is mine
Oh, özgürlük benim
And I know how I feel
Ve ben nasıl hissettiğimi biliyorum
It's a new dawn
Yeni bir şafak
And a new day
Ve yeni bir gün
And a new love for me
Ve benim için yeni bir aşk
And I'm feeling...
Ve ben…
Oh...
I'm feeling good
Ben iyi hissediyorum

You know how I feel
Nasıl hissettiğimi biliyorsun
You know how I feel
Nasıl hissettiğimi biliyorsun
You
Sen
You know how I feel
Nasıl hissettiğimi biliyorsun
Feeling good
İyi hissediyorum
I'm feeling good
Nasıl hissettiğimi biliyorsun
I'm feeling good
Nasıl hissettiğimi biliyorsun
Feeling good
İyi hissediyorum
Feeling good
İyi hissediyorum
It's a new a dawn
Yeni bir şafak
And a new day
Ve yeni bir gün
And a new life for me
Ve benim için yeni bir hayat


Nicole Scherzinger'ciğimin bir şarkıyo bu kadar hisli söyleyeceğini bilemezdim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder