Nicole Scherzinger - Try With Me (Türkçe Çeviri)



And you said, leave your keys on the counter
ve anahtarları tezgaha koy dedin
And you said, call me back at eight
ve beni sekizde geri ara dedin
I don't care , that you left me there for hours
beni orada saatlerce bırakman umrumda bile değil
But you said, we had what it takes
ama altından kalkabileceğimizi söylemiştin

Why's it feel like you're there
neden oradaymışsın gibi hissediyorum
When you're already gone
sen çoktan gitmişken
Why's it feel like you care
neden beni seviyorumuşsun gibi hissediyorum
When I know that you don't
sevmediğini bildiğim halde
Everybody needs a chance at love
aşkta herkesin bir şansı daha vardır
That's all we need
tek ihtiyacımız olan bu
If you wanna have a chance at us
bizim için fırsat ayağına gelmişken
Then try with me
dene şansı




Too proud for love, he tells me
aşkın gurur verici olduğunu anlatıyor
Too hard to give it one more shot
bir şans daha vermenin çok zor
Don't drawl me in, he wants me
aklımı çelme, beni istiyor
But now it's too late to give up
ama şimdi vazgeçmek için çok geç

So don't say, you leave your keys on the counter
öyleyse bana anahtarları tezgahın üzerine koymamı
And don't say, you call me back at eight
ve seni saat sekizde aramamı söyleme
http://mckahveci.blogspot.com/

Why's it feel like you're there
neden oradaymışsın gibi hissediyorum
When you're already gone
sen çoktan gitmişken
Why's it feel like you care
neden beni seviyorumuşsun gibi hissediyorum
When I know that you don't
sevmediğini bildiğim halde
Everybody needs a chance at love
aşkta herkesin bir şansı daha vardır
That's all we need
tek ihtiyacımız olan bu
If you wanna have a chance at us
bizim için fırsat ayağına gelmişken
Then try with me
dene şansı

Don't say a word
bir tek kelime söyleme
If you know that it hurts
içimi acıttığını biliyorsan
You know that it hurts
acıttığını biliyorsun
You know that it hurts
acıttığını biliyorsun 

Don't say a word
bir tek kelime söyleme

If you know that it hurts
içimi acıttığını biliyorsan

You know that it hurts
acıttığını biliyorsun

You know that it hurts
acıttığını biliyorsun

Why's it feel like you're there
neden oradaymışsın gibi hissediyorum
When you're already gone
sen çoktan gitmişken
Why's it feel like you care
neden beni seviyorumuşsun gibi hissediyorum
When I know that you don't
sevmediğini bildiğim halde
Everybody needs a chance at love
aşkta herkesin bir şansı daha vardır
That's all we need
tek ihtiyacımız olan bu
If you wanna have a chance at us
bizim için fırsat ayağına gelmişken
Then try with me
dene şansı

1 yorum: