Within Temptation - Why Not Me (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Within Temptation - (Why Not Me)

Within Temptation - (Neden Ben Olmasın?)

I know you're going away

Gideceğini biliyorum

I take my love into another day

Aşkımı başka bir güne taşıyorum

In my thoughts you're with me

Düşüncelerimde benimlesin

I fell in love with your ways

Tavırlarına aşık oldum


I know you're going away

Gideceğini biliyorum

Lead my heart into a daze

Kalbim sersemleşiyor

I know you're going away

Gideceğini biliyorum

Leaves a void in my heart and soul

Kalbimde ve ruhumda bir boşluk bırakıyor

Wherever you are

Nerede olursan ol

Whatever you do

Ne yaparsan yap

I feel the walls surrounding you

Seni çevreleyen duvarları hissediyorum


Wherever you are

Nerede olursan ol

Whatever you do

Ne yaparsan yap

I know you are independent

Bağımsız olduğunu biliyorum

But I'm trying to get through to you

Ama sana ulaşmaya çalışıyorum


Wherever you are

Nerede olursan ol

Whatever you do

Ne yaparsan yap

Don't you know, it depends on you

Bilmiyor musun, bu sana bağlı



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder