Underoath - You're So Intricate (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Underoath - (You're So Intricate)

Underoath - (Sen çok karmaşıksın)

Like I said

Dediğim gibi

Leave your baggage at the back door

Bavullarınızı arka kapıda bırakın

I'm leaving you the way I think it should be

Sizi olması gerektiği gibi bırakıyorum

We're always pulling into spaces that we can't back out of

Her zaman geri çıkamayacağımız yerlere giriyoruz

Starting fights we can't talk our way out of them

Kavga çıkarıyoruz, konuşarak kurtulamıyoruz

How does it feel to be on the receiving end of this one?

Bunun alıcı tarafında olmak nasıl bir his?

This night will swell with us this night will run with us

This is our last surviving chance I wanna survive 2x s

Bu gece bizimle birlikte kabaracak, bu gece bizimle birlikte akacak

Feast your eyes (swell with us), I don't care

Bu bizim son hayatta kalma şansımız, iki kere hayatta kalmak istiyorum

I'll fantasize of being manic

Gözlerinizi şenlendirin (bizimle birlikte kabarın), umurumda değil

And leaving us behind

Manik olmayı hayal edeceğim

In your eyes you were the one that tried

Ve bizi geride bırakmayı

Acceptance is what holds us here

Gözlerinde, deneyen sendin

And you my dear are the one I fear tonight

Bizi burada tutan şey kabullenme

We'll try just one more time

Ve sevgilim, bu gece korktuğum kişi sensin

This is the moment that we all live for

Sadece bir kez daha deneyeceğiz

Are you ready? Are you ready?

Bu, hepimizin yaşadığı an

This night will swell with us this night will run with us

Hazır mısın? Hazır mısın?

This is our last surviving chance I wanna survive 2x s

Feast your eyes (run with us), I don't care I don't care I don't care

Bu gece bizimle birlikte kabaracak, bu gece bizimle birlikte akacak

And I'll never care

Bu bizim son hayatta kalma şansımız, hayatta kalmak istiyorum 2x s

I can't see past your waving hand

Gözlerinizi şenlendirin (bizimle birlikte koşun), umurumda değil, umurumda değil, umurumda değil

Just running away again

Ve asla umursamayacağım

I can't see past your waving hand

El sallamanın ötesini göremiyorum

Just running away again

Yine kaçıyorsun

You think so loud it hurts my ears

El sallamanın ötesini göremiyorum

I wanna know how to get through this, how to get

Yine kaçıyorsun

Through this with out choking up 2x s

O kadar yüksek sesle düşünüyorsun ki kulaklarımı acıtıyor

I can't feel you your so far from me!

Bunu nasıl atlatacağımı bilmek istiyorum, nasıl atlatacağımı

Bunu boğulmadan nasıl atlatacağımı bilmek istiyorum 2x s

Seni hissedemiyorum, benden çok uzaktasın!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder