Styx - (Pieces Of Eight)
Styx - (Sekiz Parça)
Written by Dennis DeYoung
Dennis DeYoung tarafından yazıldı
Lead Vocals by Dennis DeYoung
Baş Vokal: Dennis DeYoung
It's six o'clock
Saat altı
Good morning sounds are everywhere
Her yerde günaydın sesleri
The warmth of spring, a gentle breeze blows through my hair
Baharın sıcaklığı, hafif bir esinti saçlarımı okşuyor
I hurry through my life never stopping to see
Hayatımı aceleyle yaşıyorum, asla durup bakmıyorum
How beautiful it was meant to be
Ne kadar güzel olması gerektiğini
I'm just a prisoner in a king's disguise
Kral kılığında bir mahkumum sadece
Broken dreams as we shuffle by
Yoldan geçerken kırık hayaller
It's six o'clock it's quitting time I'm done for the day
Saat altı, mesai bitimi, günüm bitti
Out on the streets I overheard a lady say
Sokaklarda bir kadının şöyle dediğini duydum:
We now have everything or so people say
Artık her şeye sahibiz, ya da insanlar öyle diyor
But now this emptiness haunts me every day
Ama şimdi bu boşluk her gün beni rahatsız ediyor
We seek the lion's share never knowing why
Aslan payını arıyoruz, nedenini bilmeden
Come alive spread your wings and fly
Canlan, kanatlarını aç ve uç
Pieces of eight
Sekizlik altın paralar
The search for the money tree
Para ağacını arayış
Don't cash your freedoms in for gold
Özgürlüklerini altın karşılığında satma
Pieces of eight
Sekizlik altın paralar
Can't buy you everything
Sana her şeyi satın alamaz
Don't let it turn your heart to stone
Kalbinin taşa dönmesine izin verme
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder