Olivia Newton-John - (Help Me Make It Through The Night)
Olivia Newton-John - (Geceyi atlatmama yardım et)
Take the ribbon from my hair
Saçımdaki kurdeleyi al
Shake it loose and let it fall
Sallayıp bırak düşsün
Lay it soft against your skin
Tenine nazikçe dokundur
Like the shadows on the wall
Duvarlardaki gölgeler gibi
Come and lay down by my side
Gel ve yanıma uzan
Till the early morning light
Sabahın erken ışığına kadar
All I'm takin' is your time
Tek istediğim senin zamanın
Help me make it through the night
Geceyi atlatmama yardım et
I don't care who's right or wrong
Kim haklı kim haksız umurumda değil
I don't try to understand
Anlamaya çalışmıyorum
Let the devil take tomorrow
Yarını şeytan alsın
Lord, tonight I need a friend
Tanrım, bu gece bir arkadaşa ihtiyacım var
Yesterday is dead and gone
Dün öldü gitti
And tomorrow's out of sight
Ve yarın gözden kayboldu
And it's sad to be alone
Ve yalnız olmak üzücü
Help me make it through the night
Geceyi atlatmama yardım et
And it's sad to be alone
Ve yalnız olmak üzücü
Help me make it through the night
Geceyi atlatmama yardım et
I don't wanna be alone
Help me make it through the night
Yalnız olmak istemiyorum
Geceyi atlatmama yardım et
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder