Modern Talking - Time Is On My Side
🇹🇷 Türkçe Çeviri
You are the sunshine baby of my life
Sen hayatımın güneş ışığısın bebeğim
Oh baby you are just the one
Ah bebeğim, sen tam da aradığım kişisin
Without you oh I can't go on
Sensiz yaşayamam
You are the one, only the strong survive
Sen teksin, sadece güçlüler hayatta kalır
Oh Baby I can't let you go
Ah bebeğim, seni bırakamam
I promised you, my love will show
Söz verdim, aşkım kendini gösterecek
Time is on my side
Zaman benim tarafımda
Tonight it's our night
Bu gece bizim gecemiz
Time is on my side
Zaman benim tarafımda
Love we cannot hide
Aşkımızı saklayamayız
You are the nearest thing to heaven girl
Sen cennete en yakın şeysin kızım
Oh baby you are just the one
Ah bebeğim, sen tam da aradığım kişisin
Without you oh I can't be strong
Sensiz güçlü olamam
You are the only star in my new world
Sen yeni dünyamdaki tek yıldızsın
Oh baby I can't let you go
Ah bebeğim, seni bırakamam
I promised you, my love will grow
Söz verdim, aşkım büyüyecek
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder