Kenny Loggins - It's About Time (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Kenny Loggins - (It's About Time)

Kenny Loggins - (Artık Zamanı Geldi)

I shed my skin

Derimi değiştirdim

And set aside this self-made darkness

Ve kendi yarattığım bu karanlığı bir kenara bıraktım

'n walk on into the light

ve ışığa doğru yürüdüm


I'm sick of this prison

Hayatım dediğim bu hapishaneden bıktım

I been calling my life

Sonunda cehennemin kapılarının içeriden kilitli olduğunu anladım

I finally found out the gates of hell are locked from the inside

Tıpkı Musa gibi

Just like Moses

Vaat Edilmiş Topraklara doğru giderken

Headed for the Promised Land

Nereye gittiğimizi bilemeyiz

We don't get to know where we're goin'

Sadece nereden geldiğimizi biliriz

We only know where we've been

Umut

Hope

Ne zaman başlaman gerekiyorsa, başlarsın

Whenever you gotta start, ya start

İnanç

Faith

Neyi bırakman gerekiyorsa, bırakırsın

Whatever you gotta leave, you leave

Hayat

Life

Bazen hedefi tutturacaksın

Sometimes you're gonna hit the mark

Aşk

Love

Bazen en iyi ikinci şeyi alacaksın

Sometimes you're gonna take the next best thing

Neşe

Joy

Neye başlamak istiyorsan, başla

Whatever you want to start, ya start

Zaman

Time

Bazen hedefi tutturacaksın

Sometimes you're gonna hit the mark

Güven

Trust

Bazen bağırman gerekir

Sometimes you gotta scream

Eğer neşeyle ilgiliyse

If it's about joy

Eğer hayatla ilgiliyse

If it's about life

Eğer aşkla ilgiliyse

If it's about love

Başlamanın zamanı geldi

It's about time we get started

Eğer Bu güvenle ilgili

If it's about trust

Eğer umutla ilgiliyse

If it's about hope

Eğer bizimle ilgiliyse

If it's about us

Başlamanın zamanı geldi

It's about time we get started

Sonsuza dek yaşayamayız

We don't get forever

Sadece şimdi ya da asla var

We just get now or never

Sahip olduğumuz zamanı en iyi veya en kötü şekilde değerlendirmek için

To make the best or the worst of the time that we got

Bu ritimde bir güç var

There's power in this groove

Ve nehre teslim oluyorum

And I surrender to the river

Beni götürüyor

It's takin' me to

Yüzmeyi öğreneceğim

I'll learn to swim

İçeri giriyorum

I'm getting in

Islanıyorum

I'm getting wet

Boğuluyor olabilirim

I may be drownin'

Ama henüz ölmedim

But I ain't dead yet

Umut

Hope

Ne zaman başlaman gerekiyorsa, başlarsın

Whenever you gotta start, ya start

İnanç

Faith

Neyi bırakman gerekiyorsa, bırakırsın

Whatever you gotta leave, you leave

Hayat

Life

Bazen hedefi tutturacaksın

Sometimes you're gonna hit the mark

Aşk

Love

Bazen bir sonraki en iyi şeyi alacaksın

Sometimes you're gonna take the next best thing

Neşe

Joy

Neye başlamak istiyorsan, başlarsın

Whatever you want to start, ya start

Zaman

Time

Bazen hedefi tutturacaksın

Sometimes you're gonna hit the mark

Güven

Trust

Bazen bağırman gerekir

Sometimes you gotta scream

Eğer Sevinç hakkında

If it's about joy

Eğer hayat hakkındaysa

If it's about life

Eğer aşk hakkındaysa

If it's about love

Başlamanın zamanı geldi

It's about time we get started

Eğer güven hakkındaysa

If it's about trust

Eğer umut hakkındaysa

If it's about hope

Eğer biz hakkındaysa

If it's about us

Başlamanın zamanı geldi

It's about time we get started

Ah bebeğim

Oh baby

Sorun değil

It's all right

Sadece kendinle yüzleşmen gerekiyor

You only gotta face yourself

Diğer tarafa geçmek için

To make it to the other side

Ah bebeğim, ne bulacağını bilemezsin

Oh baby you don't know what you'll find

O duvarları yıkana kadar

'Till you tear down those walls

Ve kararını verene kadar

And make up your mind

Eğer sevinç hakkındaysa

If it's about joy

Eğer hayat hakkındaysa

If it's about life

Eğer aşk hakkındaysa

If it's about love

Başlamanın zamanı geldi

It's about time we get started

Eğer güven hakkındaysa

If it's about trust

Eğer umut hakkındaysa

If it's about hope

Eğer biz hakkındaysa

If it's about us

Başlamanın zamanı geldi

It's about time we get started

Deniyorum

I been tryin'

Dua ediyorum, ağlıyorum

Prayin' cryin

Tanrım, ne gerekecek

Lord, what's it gonna take

Adım adım devam ediyorsun

Step by step you go on

Tutunduğunu bilerek

Knowin' that you hold on

Artık zamanı geldi

It's just about time



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder