Kiss - Mr. Speed (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Kiss - (Mr. Speed)

Kiss - (Bay Hız)

You need lovin', you're lookin' out for new romances

Sevgiye ihtiyacın var, yeni aşklar arıyorsun

Yeah, it's true, you know you've got to take your chances

Evet, doğru, şansını denemen gerektiğini biliyorsun

When I laugh, well baby don't you know you can cry

Güldüğümde, bebeğim, ağlayabileceğini bilmiyor musun?

Cause you ain't enough lady,

Çünkü efendiyi memnun etmek için yeterli değilsin hanımefendi,

To keep the master satisfied, yeah

Evet

Well, you know, I got the kind of lovin' that you need

Biliyorsun, ihtiyacın olan türden bir sevgiye sahibim

The kind of lovin' that you need

İhtiyacın olan türden bir sevgiye

I'm so fast, that's why the ladies call me Mr. Speed

Çok hızlıyım, bu yüzden bayanlar bana Bay Hız diyor

They call me Mr. Speed

Bana Bay Hız diyorlar

You try pleasin', but gettin' on your knees don't make it

Memnun etmeye çalışıyorsun, ama diz çökmek işe yaramıyor

You try teasin', but baby you can't even fake it, no

Kızarmaya çalışıyorsun, ama bebeğim, bunu bile taklit edemezsin, hayır

Made it clear, but baby you can't even see me

Açıkça belli ettim, ama bebeğim, beni bile göremiyorsun

So stop those tears 'cause baby

O yüzden gözyaşlarını durdur çünkü bebeğim

You can't even deceive, ah, ah

Aldatamazsın bile, ah, ah

Yeah, you know, I got the kind of lovin' that you need

Evet, biliyorsun, ihtiyacın olan türden bir sevgiye sahibim

The kind of lovin' that you need

İhtiyacın olan türden bir sevgiye İhtiyacınız olan şey bu

I'm so fast, that's why the ladies call me Mr. Speed

Çok hızlıyım, bu yüzden bayanlar bana Bay Hız diyor

Look out

Dikkat edin


Ow, I don't care

Ah, umurumda değil

Yeah, you know, I got the kind of lovin' that you need

Evet, biliyorsunuz, ihtiyacınız olan türden bir sevgiye sahibim

The kind of lovin' that you need

İhtiyacınız olan türden bir sevgi

I'm so fast, that's why the ladies call me Mr. Speed

Çok hızlıyım, bu yüzden bayanlar bana Bay Hız diyor

Mr. Speed

Bay Hız

Yeah, you know, I got the kind of lovin' that you need

Evet, biliyorsunuz, ihtiyacınız olan türden bir sevgiye sahibim

The kind of lovin' that you need

İhtiyacınız olan türden bir sevgi

I'm so fast, that's why the ladies call me Mr. Speed

Çok hızlıyım, bu yüzden bayanlar bana Bay Hız diyor

Mr. Speed

Bay Hız

Yeah, you know, I got the kind of lovin' that you need

Evet, biliyorsunuz, ihtiyacınız olan türden bir sevgiye sahibim

The kind of lovin' that you need

İhtiyacınız olan türden bir sevgi

I'm so fast

Çok hızlıyım



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder