Kirk Franklin - Silver And Gold (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Kirk Franklin - (Silver And Gold)

Kirk Franklin - (Gümüş ve Altın)

Silver and gold

Gümüş ve altın

Silver and gold

Gümüş ve altın

I'd rather have Jesus

İsa'yı tercih ederim

Than silver and gold

Gümüş ve altından

No fame or fortune

Ne şöhret ne de servet

Nor riches untold

Ne de sayısız zenginlik

I'd rather have Jesus

İsa'yı tercih ederim

Than silver and gold

Gümüş ve altından


Don't give me a mansion

Bana bir köşk verme

On top of the hill

Tepenin üzerinde

Don't give the world

Dünyayı verme

With a shallow thrill

Sığ bir heyecanla

But just give me a savior

Ama bana sadece bir kurtarıcı ver

My life, he can hold

Hayatımı O tutabilir

I'd rather have Jesus

İsa'yı tercih ederim

Than silver and gold

Gümüş ve altından


I woke up this morning

Bu sabah uyandım

Feeling kind of down

Biraz moralim bozuktu

I called on my best friend

En iyi arkadaşımı aradım

She could not be found

Bulunamadı

But I called on Jesus

Ama İsa'yı aradım

My life, he can hold

Hayatımı O tutabilir

I'd rather have Jesus

İsa'yı tercih ederim

Than silver and gold

Gümüş ve altından


For unto us a child is born

Çünkü bize bir çocuk doğdu

A son is given

Bir oğul verildi

I'd rather have Jesus

İsa'yı tercih ederim

What profits a man

Bir insan ne kazanır

To gain the whole world

Bütün dünyayı kazanıp ruhunu kaybetse

And lose his soul

İsa'yı tercih ederim

I'd rather have Jesus

Çünkü başka bir isim yok

For there's no other name

Gökyüzünün altında verilen

Given under heaven

Böylece kurtulmalıyız

Whereby we must be saved

İsa'yı tercih ederim

I'd rather have Jesus

O, sizi kurtarabilecek tek kişi

He's the only one that can save you

İsa'yı gümüş ve altından daha çok tercih ederim

I'd rather have Jesus than silver and gold



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder