Kate Bush - Top Of The City (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Kate Bush - (Top Of The City)

Kate Bush - (Şehrin Zirvesi)

One more step to the top of the city

Şehrin tepesine bir adım daha

Where just a couple of pigeons are living

Sadece birkaç güvercinin yaşadığı yere

Up on the angel's shoulders

Meleğin omuzlarında


I don't know if I'm closer to Heaven but

Cennete daha yakın olup olmadığımı bilmiyorum ama

It looks like Hell down there

Aşağısı cehennem gibi görünüyor

These streets have never been paved with gold

Bu sokaklar asla altınla döşenmedi

Welcome to the loneliest city in the world

Dünyanın en yalnız şehrine hoş geldiniz

It's no good for you baby

Bu senin için iyi değil bebeğim

It's no good for you now

Şimdi senin için iyi değil

Keep looking up for the ladder

Merdiven için yukarı bakmaya devam et


I don't know if you'll love me for it

Bunun için beni sevecek misin bilmiyorum

But I don't think we should suffer this

Ama bence buna katlanmamalıyız

There's just one thing we can do about it

Bununla ilgili yapabileceğimiz tek bir şey var


Take me up to the top of the city

Beni şehrin tepesine götür

Take me up to the top of the city

Beni şehrin tepesine götür

Take me up to the top of the city

Beni şehrin tepesine götür

And put me up on the angel's shoulders

Ve beni meleğin omuzlarına koy


See how that building there is nearly built

Şuradaki binanın neredeyse bittiğini görüyor musun?

There's a big fire over on the north of the city

Şehrin kuzeyinde büyük bir yangın var

I see you walking down the street with her

Onunla birlikte sokakta yürürken görüyorum

I see your lights going on and off

Işıklarının yandığını görüyorum Bir ayrılıp bir barışıyoruz

She's no good for you baby

O senin için iyi değil bebeğim

She's no good for you now

Şimdi senin için iyi değil

Look I'm here with the ladder

Bak, merdivenle buradayım


I don't know if you love me or not

Beni sevip sevmediğini bilmiyorum

But I don't think we should ever suffer

Ama bence asla acı çekmemeliyiz

There's just one thing we can do about this

Bununla ilgili yapabileceğimiz tek bir şey var


Take me up to the top of the city

Beni şehrin tepesine çıkar

Take me up to the top of the city

Beni şehrin tepesine çıkar

Up to the highest point of the city

Şehrin en yüksek noktasına çıkar

One more step to the top of the city

Şehrin tepesine bir adım daha

Put me up on the angel's shoulders

Beni meleğin omuzlarına koy


And I don't mind if it's dangerous

Ve tehlikeli olsa da umurumda değil

I don't mind if it's raining

Yağmur yağsa da umurumda değil

Take me to the top of the city

Beni şehrin tepesine çıkar


And put me up on the angel's shoulders

Ve beni meleğin omuzlarına koy

Take me to the top of the city

Beni şehrin tepesine çıkar

Mmm yes, one more step to the top of the city

Mmm evet, şehrin tepesine bir adım daha

And put me up on the angel's shoulders

Ve beni meleğin omuzlarına koy



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder