Joni Mitchell - Conversation (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Joni Mitchell - (Conversation)

Joni Mitchell - (Konuşma)

He comes for conversation

Konuşmak için geliyor

I comfort him sometimes

Bazen onu teselli ediyorum

Comfort and consultation

Teselli ve danışma

He knows that's what he'll find

Bunu bulacağını biliyor

I bring him coffees and cheeses

Ona kahve ve peynir getiriyorum

He brings me songs to play

O da bana çalmam için şarkılar getiriyor

He sees me when he pleases

İstediği zaman beni görüyor

I see him in cafes

Onu kafelerde görüyorum

And I always say, hello

Ve her zaman merhaba diyorum

And turn away before his lady knows

Ve sevgilisi bilmeden önce uzaklaşıyorum

How much I want to see him

Onu ne kadar görmek istediğimi

She removes him, like a ring

Onu bir yüzük gibi çıkarıyor

To wash her hands

Ellerini yıkamak için

She only brings him out to show her friends

Onu sadece arkadaşlarına göstermek için çıkarıyor

I want to free him

Onu özgür bırakmak istiyorum


Secrets and sharing soda

Sırlar ve soda paylaşımı

That's how our time began

Zamanımız böyle başladı

Love is a story told to a friend

Aşk, bir arkadaşa anlatılan bir hikayedir

It's second hand

İkinci eldendir

But I'll listen to his questions

Ama sorularını dinleyeceğim

I'll give my answers when they're found

Cevapları bulduğumda vereceğim

He says she keeps him guessing

Onun onu sürekli tahmin yürütmeye zorladığını söylüyor

I know she keeps him down

Onun onu aşağı çektiğini biliyorum

She speaks in sorry sentences

Üzgün ​​cümleler kuruyor

Miraculous repentances

Mucizevi pişmanlıklar

I don't believe her

Ona inanmıyorum

Tomorrow he will come to me

Yarın bana gelecek

And he'll speak his sorrows endlessly and he'll ask me why

Ve kederlerini sonsuza dek anlatacak Ve bana nedenini soracak.

Why can't I leave her?

Neden onu terk edemiyorum?


He comes for conversation

Konuşmak için geliyor.

I comfort him sometimes

Bazen onu teselli ediyorum.

Comfort and consultation

Teselli ve danışmanlık.

He knows that's what he'll find

Bunun ne olduğunu biliyor.

He knows that's what, he'll find

Bunun ne olduğunu biliyor.


Bunu bulacağını biliyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder