Hank Snow - I Wonder Where You Are Tonight (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Hank Snow - (I Wonder Where You Are Tonight)

Hank Snow - (Bu gece nerede olduğunu merak ediyorum.)

Tonight I'm sad, my heart is weary

Bu gece üzgünüm, kalbim yorgun

I'm wond'ring if I'm wrong or right

Yanlış mı yoksa doğru mu olduğumu merak ediyorum

although' you've gone and found another

Sen gidip başka birini bulmuş olsan da

I wonder where you are tonight.

Bu gece nerede olduğunu merak ediyorum.


[Chorus]

[Nakarat]

That old rain is cold and slowly fallin'

O eski yağmur soğuk ve yavaşça düşüyor

Upon my window pane tonight

Bu gece pencere camıma

And tho' your love was even colder

Ve senin sevgin daha da soğuk olsa da

I wonder where you are tonight.

Bu gece nerede olduğunu merak ediyorum.


Your heart was cold, you never loved me

Kalbin soğuktu, beni hiç sevmedin

Tho' you said you often cared

Sık sık önemsediğini söylesen de

And now you've gone and found another

Ve şimdi gidip başka birini buldun

Someone who knows the love I shared.

Paylaştığım sevgiyi bilen birini.


[Chorus]

[Nakarat]


Then came the dawn that day you left me

Sonra beni terk ettiğin günün şafağı söktü

I tried to smile with all my might

Tüm gücümle gülümsemeye çalıştım

But you could see the pain within me

Ama içimdeki acıyı görebiliyordun

That lingers in my heart tonight.

Bu gece kalbimde kalan acıyı.


[Chorus]

[Nakarat]



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder