Bee Gees - Dimensions (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Bee Gees - (Dimensions)

Bee Gees - (Boyutlar)

Hindsight, don't make it right

Sonradan bakınca doğru olmaz

She give me trouble enough

Bana yeterince sorun çıkardı

And she's a ball of light

Ve o bir ışık topu

I'm in the tunnel of love

Aşk tünelindeyim

With the American dream

Amerikan rüyasıyla

And I was born too soon

Ve çok erken doğdum

A little good luck, never stuck

Biraz şans, asla sıkışıp kalmadım

She got me climbing the walls

Beni duvarlara tırmandırdı

Got me hard as a rock

Beni kaya gibi sertleştirdi

Within a city of sin, she got a city block

Günah şehrinin içinde, bir şehir bloğuna sahip

And she was barkin' at the moon

Ve aya havlıyordu


She likes to show

Göstermeyi seviyor

So many sides to her

Birçok yönünü gösteriyor

And I'd be the one to know

Ve bunu bilen ben olacağım


[Chorus:]

[Koro:]

When am I gonna go to your dimension

Ne zaman senin boyutuna gideceğim

When am I gonna go to where you are

Ne zaman senin olduğun yere gideceğim

When am I gonna go to your dimension

Ne zaman senin boyutuna gideceğim

Dimensions of each other keep us goin' strong

Birbirimizin boyutları bizi güçlü tutuyor


Black knight, take a bite

Kara şövalye, bir ısırık al

She can double it up

O ikiye katlayabilir

And she's a way of life

Ve o bir yaşam biçimi

And whether dead or alive

Ve ölü ya da diri olsun

She got a fix on me

Bana takıntılı

And I was dancin' in the fire

Ve ben ateşin içinde dans ediyordum

White steam, never seen

Beyaz buhar, hiç görülmemiş Her kasında ve kemiğinde

In every muscle and bone

O bir aşk makinesiydi

She was a love machine

Ve beni alt edebilirdi

And she could wrestle me down

Ve benden bir tat alabilirdi

And get a taste of me

Arzu ağında

In her web of desire

Dünyamı değiştirdi

She changed my world

Vücut nasıl bilebilir ki

How can the body know

Bana mı yoksa ona mı dokunuyor

It's touchin' me or her

[Koro]

[Chorus]



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder