Kenny Rogers - Crazy In Love (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Kenny Rogers - (Crazy In Love)

Kenny Rogers - (Çılgınca Aşık)

Ain't funny how time

Zamanın nasıl da

Steals the feeling from a love affair

aşkın hislerini çaldığı komik değil mi?

And there's no place to lay the blame

Ve suçu kime atacağımız da belli değil

'cos in any case, oh, no one cares

çünkü her halükarda, kimse umursamıyor

Helplessly we just watched it fade away

Çaresizce sadece solup gittiğini izledik

Neither will admit it

İkimiz de itiraf etmeyeceğiz

Are we both aching to say.

İkimiz de söylemek için can atıyoruz.


We, you, I miss the days when we were crazy in love

Biz, sen, ben, çılgınca aşık olduğumuz günleri özlüyoruz

When you were so sure of me, I had my little jealousy.

Sen benden çok emin olduğunda, benim de biraz kıskançlığım vardı.

We, you, bring back the days when we were crazy in love

I wanna feel that way again, remember when we were crazy in love.

Biz, sen, çılgınca aşık olduğumuz günleri geri getir

Tekrar o duyguyu hissetmek istiyorum, çılgınca aşık olduğumuz günleri hatırlamak istiyorum.

I know it used to be so easy

One touch and I was high

Biliyorum, eskiden çok kolaydı

And I could get intoxicated

Tek dokunuşla kendimden geçiyordum

Just by looking in your eyes

Ve sarhoş olabiliyordum

Oh, baby ain't there anything we can do

Sadece gözlerine bakarak

Cos I know you're missing me

Ah, bebeğim, yapabileceğimiz bir şey yok mu?

As much as I've been missing you.

Çünkü biliyorum beni özlüyorsun

Benim seni özlediğim kadar.

We, you,

Biz, sen,

Girl, we were more than best of friends

We were crazy in love.

Kızım, en iyi arkadaşlardan daha fazlasıydık

Çılgınca aşıktık.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder