John Waite - Masterpiece Of Loneliness (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Well I come home in the evening
Akşamları eve gelir, aynı eski eve yalnız
To the same old house alone
Aynı eski eve yalnız
And in the silence of these empty rooms
Ve bu boş odaların sessizliğinde
I take shelter from the storm
Fırtınadan sığınırım
But I brought a paint box
Ama bir resim kutusu getirdim
And some brushes to pass the time
Ve zaman geçirmek için bazı fırçalar
Since you've been gone
Sen gittikten sonra
It's a portrait of a broken man
Kırık bir adamın portresi
And the colors always run
Ve renkler her zaman akar
A figure in a landscape
Manzara中的 bir figür
It's a work of art, you'll see
Sanat eseri, göreceksin
A figure in a landscape
Manzara中的 bir figür
It's a masterpiece of loneliness, that's me
Yalnızlığın bir şaheseri, ben
Well I climb the stairs in this haunted house
Bu lanetli evin merdivenlerini çıkarım
To find your spirit everywhere
Her yerde senin ruhunu bulmak için
With the bright stars on the rooftops
Çatıların üzerindeki parlak yıldızlarla
And my old friend the moon is there
Ve eski arkadaşım ay orada
But I can't quite get the colors right
Ama renkleri tam doğru yapamıyorum
See I'm reaching for the deepest blue
Gördüğün gibi en derin maviye ulaşmaya çalışıyorum
It's a one man show, I'm free again
Bu bir adamın gösterisi, tekrar özgürüm
But still belong to you
Ama hala sana aitim
And I stand there in the kitchen light
Ve mutfak ışığında orada duruyorum
With your ghost and memories
Senin hayaletin ve anılarınla
Got what I wanted I got my freedom
İstediğimi aldım, özgürlüğüme kavuştum
But I miss you still
Ama seni hala özlüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder