Helloween - Before The War (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Come take a look up
Bak yukarı, göklere doğru
To the constelations
Burçlara, yıldız yazılarına
Take the book of god
Eline al Tanrının kitabını
You will find your relations
Kendi kökenini bulacaksın orada
If you understand
Anlarsan, kavrarsan
You will know the solution
Çareyi, yolu bileceksin
Things will fall back
Her şey yerli yerine oturacak
To the new constitution
Yeni yaratılışta, yeni düzende
I'm a son of a distant future
Ben uzak bir geleceğin evladıyım
I'm the last of the seven troopers
Yedi atlinin sonuncuyum ben
And I came here for the 7th war
Ve yedinci savaş için geldim buraya
I'm a child of the stars
Yıldız evladıyım ben
The blaster of the gods
Tanrıların yıkanıyım
And I have seen it all before
Hepsini gördüm daha evvel
Before the war
Savaş başlayalı bile
Cold, hearted earth
Soğuk, kalpsiz bu dünya
I'm the master of the universe
Kozmoşun hakimi benim
And I have seen it all before
Hepsini gördüm daha evvel
Before the war
Savaş başlayalı bile
Nature sets a limit to
Doğa çizer sınırı
Your millenary
Bin yıllık ömrünüzün
Turning every place into
Her yeri çevirip
A cruel mean scenary
Acımasız, kaba bir sahneye
All will get a chance to shun
Herkes yakalar fırsatını
The holy fire
Kutsal ateşten kaçmanın
But you will be few getting
Ama siz azsınız
Under the wire
Telin altından atlayanlar
I'm a son of a distant future
Ben uzak bir geleceğin evladıyım
I'm the last of the seven troopers
Yedi atlinin sonuncuyum ben
And I came here for
Ve geldim işte
The 7th war
Yedinci savaş için
I'm a child of the stars
Yıldız evladıyım ben
The blaster of the gods
Tanrıların yıkanıyım
And I have seen it all before
Hepsini gördüm daha evvel
Before the war
Savaş başlayalı bile
Cold, hearted earth
Soğuk, kalpsiz bu dünya
I'm the master of the universe
Kozmoşun hakimi benim
And I have seen it all before
Hepsini gördüm daha evvel
Before the war
Savaş başlayalı bile
Mind the 7th war, mind the 7th war
Kulak as yedinci savaşa, dikkat et
Yes I came here for the 7th war
Evet, yedinci savaş için geldim
I'm a child of the stars
Yıldız evladıyım ben
The blaster os the gods
Tanrıların yıkanıyım
And I have seen it all before
Hepsini gördüm daha evvel
Before the war
Savaş başlayalı bile
Cold, hearted earth
Soğuk, kalpsiz bu dünya
I'm the master of the universe
Kozmoşun hakimi benim
And I have seen it all before
Hepsini gördüm daha evvel
Before the war
Savaş başlayalı bile

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder