Ariana Grande – Nowhere, Nobody (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

[Intro]
(No, there's nowhere else)
(Hayır, gidecek başka hiçbir yer yok)
(And there's no more running)
(Ve artık kaçmak da yok)

[Verse 1]
Hard to believe in a perfect ending
Mükemmel bir son olacağına inanmak zor
But that's alright
Ama sorun değil
Yeah, mm, that's alright-ight, mm
Evet, sorun değil
This prophecy might be self-fulfilling
Bu kehanet kendi kendini gerçekleştirebilir
But that's alright
Ama sorun değil
Boy, look on the bright side
Oğlum, iyi tarafından bak

[Pre-Chorus]
I don't care about tomorrow
Yarın umurumda bile değil
I love you right now, so
Seni şu an seviyorum, bu yüzden...

[Chorus]
Deep breaths, honey
Derin nefesler al, tatlım
There's no more running
Artık kaçmak yok
And there's nowhere with nobody else that I'd rather be
Ve başka hiç kimseyle olmak isteyeceğim başka hiçbir yer yok
I'm taking you
Seni de yanıma alıyorum
Deep breaths, honey
Derin nefesler al, tatlım
We've at least 'til morning
En azından sabaha kadar vaktimiz var
Then there's nowhere, nobody else that I'd rather be with
Sonrasında da birlikte olmak isteyeceğim başka hiçbir yer, hiç kimse yok

[Verse 2]
Voices in my head been trying to swallow me
Kafamdaki sesler beni yutmaya çalışıyordu
But I don't bite (I don't bite)
Ama bu oltaya gelmiyorum (yutmuyorum)
Yeah, I'm alright, I've
Evet, ben iyiyim, ben...
Been holding hands with so much complexity (Ooh)
Beş yaşımdan beri çok fazla karmaşıklıkla
Since I was five, mm
El ele tutuşup yaşadım
But we've done alright
Ama yine de iyi idare ettik

[Pre-Chorus]
Tell me, why I keep on climbing just to reach the ground? Just
Söyle bana, neden sırf yere ulaşabilmek için tırmanıp duruyorum ki? Sadece...

[Chorus]
Deep breaths, honey
Derin nefesler al, tatlım
There's no more running
Artık kaçmak yok
And there's nowhere with nobody else that I'd rather be
Ve başka hiç kimseyle olmak isteyeceğim başka hiçbir yer yok
I'm taking you
Seni de yanıma alıyorum
Deep breaths, honey (No, there's nowhere else)
Derin nefesler al, tatlım (Hayır, başka yer yok)
We've at least 'til morning (And there is nobody)
En azından sabaha kadar vaktimiz var (Ve başka kimse yok)
Then there's nowhere, nobody else that I'd rather be with
Sonrasında da birlikte olmak isteyeceğim başka hiçbir yer, hiç kimse yok

[Outro]
No, there's nowhere else
Hayır, gidecek başka hiçbir yer yok
And there's no more running
Ve artık kaçmak da yok
Nobody else that I'd rather be with
Birlikte olmak isteyeceğim başka hiç kimse yok
Deep breaths, honey (No, there's nowhere else)
Derin nefesler al, tatlım (Hayır, başka yer yok)
Least 'til morning (And there is nobody)
En azından sabaha kadar (Ve başka kimse yok)
Nobody else that I'd rather be with
Birlikte olmak isteyeceğim başka hiç kimse yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder