Ella Baila Sola - Eslabon Armado & Peso Pluma (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Compa, şu esmer hakkında ne düşünüyorsun?

Tek başına dans eden. Onu kendim için seviyorum.

Bella, ateşli olduğunu biliyor.

Ben iyi bir kızım, ben iyi bir kızım, ben iyi bir kızım

Yanına gittim ve ona bir fiil attım.

İçkilerimizi amasız içtik, sadece baştan çıkardık.

Ona söyledim.

“Aileni fethedeceğim, birkaç gün içinde benim olacaksın.

Bana dedi ki

Ben deliyim ama o seviyor.

Hiçbir vato benim gibi davranmaz.

Ve işte gidiyorsun, mija

Ve tüm çift P'ler, adamım

İşte böyle, compa Pedro

Puro Eslabón Armado

Pa' las plebitas

Cha-chau!

Ben varo'su olan bir vato değilim

Ama yürekten söylüyorum, senin için her şeyi yaparım.

Tutacak bir eli olan bir adamım

Arkadaşım yanından geçen kişinin ben olduğuma bile inanmadı.

Vücudu

Yemin ederim o kadar mükemmeldi ki

Küçük beli bir model gibi

Gözleri

Başından beri ona aşıktım.

O benden hoşlanıyor, ben de ondan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder