Billie Eilish - LUNCH (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

 O kızı öğle yemeği niyetine yiyebilirim.

Evet, dilimde dans ediyor

Tadı o olabilirmiş gibi geliyor.

Ve asla doyamadım

Ona bir sürü şey alabilirim.

Bu bir özlem, aşk değil.

“Oraya vardığında beni ara.”

Dedi ki, “Sana nadir bir şey aldım

Ve onu 'Claire'in altında bıraktım.”

Şimdi merdivenlerden yukarı geliyor

Bu yüzden bir sandalye çekiyorum

Ve saçımı topluyorum


[Verse 1]

Bebeğim, sanırım sen benim için yaratılmışsın.

Biri tarifi yazsın.

Aşırı yememek için çok uğraşıyorum.

Çok tatlısın.

İstediğin gibi senin için duş alacağım.

Bezler sizin için tezgahta, deneyin

Eğer izin verirseniz, onları çıkarmanıza yardım edeceğim.

Huh


[Koro]

O kızı öğle yemeği niyetine yiyebilirim.

Evet, dilimde dans ediyor

Tadı o olabilirmiş gibi geliyor.

Ve asla doyamadım

Ona bir sürü şey alabilirim.

Bu bir özlem, aşk değil.


[Post-Chorus]

Oh, sadece onu çıkarmak istiyorum, oh

Oh

Oh, oh

Oh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder