Foo Fighters – Under You (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri



Bugün uyandım ve milyonlarca mil yürüdüm
Seni yukarıda ve aşağıda aradım
Tüm bu zaman boyunca hala dün gibi hissediyor
Seninle milyonlarca mil yürüdüğüm gün gibi

Üstesinden geldim
Sanırım üstesinden geliyorum
Ama üstesinden gelinemiyor

Bazı zamanlar birine ihtiyacım var
Bazı zamanlar hiç kimseye benzemediğimi hissediyorum
Bazen ne yapacağımı bilmiyorum
Bazı günler hatırlayamıyorum
Bazı günler ise sonsuza kadar sürüyor
Someday I'll come out from under you
Sana bağımlılığımdan kurtulacağım
Senin gölgenin altından çıkacağım

Birisi senin yüzünü bir daha göremeyeceğimi söyledi
Bir parçam hala bunun gerçek olamayacağına inanıyor
Şarkılar ve sigaralar paylaştığımız fotoğraflar
Seni her zaman böyle düşüneceğim

Üstesinden geldim
Sanırım üstesinden geliyorum
Ama üstesinden gelinemiyor

Bazı zamanlar birine ihtiyacım var
Bazı zamanlar hiç kimseye benzemediğimi hissediyorum
Bazen ne yapacağımı bilmiyorum
Bazı günler hatırlayamıyorum
Bazı günler ise sonsuza kadar sürüyor
Someday I'll come out from under you
Sana bağımlılığımdan kurtulacağım
Senin gölgenin altından çıkacağım
Senin gölgenin altından çıkacağım

Bazı zamanlar bittiğini düşünüyorum
Bazı zamanlar kendime gelemiyorum
Bazen ne yapacağımı bilmiyorum

Bazı günler hatırlayamıyorum
Bazı günler ise sonsuza kadar sürüyor
Someday I'll come out from under you
Sana bağımlılığımdan kurtulacağım
Senin gölgenin altından çıkacağım
Senin gölgenin altından çıkacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder