Uh Huh Her - I've Had Enough (Türkçe Çeviri) Dinle



Uh Huh Her - I've Had Enough Dinle

Uh Huh Her - I've Had Enough (Türkçe Çeviri)


I’ve lost myself again
Yine kaybettim kendimi
But if I could show you places I have been
Ancak sana gittiğim yerleri gösterebilseydim
Anyway I’ve had enough
Her neyse bıktım artık

I say goodbye to you and to everyone
Sana ve herkese elveda dedim
‘Cause I’ve had enough
Çünkü bıktım artık
I’ll take you away
Seni buralardan götüreceğim
Today I can’t see much
Artık ileriyi göremiyorum
But I got myself from fall because I’ve lost your love
Kendimi yitirmekten sakındım çünkü sevgini kaybettim
But if I could breathe again
Ama tekrar nefes alabilirsem
I’d take out what you gave me in
Bana verdiklerini çekip atardım
I’d take out that you gave me in
Bana verdiklerini çekip atardım
I’d take it out
Çekip atardım
I’ll take it out
Çekip atardım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder