Aneela Ft. Arash - Chori Chori (Türkçe Çeviri)




Aneela Ft. Arash - Chori Chori Dinle
Aneela Ft. Arash - Chori Chori (Türkçe Çeviri)

secretly the thief of hearts stole my heart
kalp hırsızı gizlice kalbimi çaldı
keeps turnin round to look at me
etrafımda gönüp bana bakıyor
more valuable to me than gold and silver
benim için kiymetli taşlardan daha değerli
My sweetheart is a lil strict
sevgilim biraz sert
my darlin is my life my all my dream
o benim hayatım ve rüyalarım
hunni u r mine and my heart is urs
aşkım sen benimsin ve kalbim senini

secretly my heart is beating
kalbim gizlice savaşıyor
it goes boom boom yeh
küt küt atıyor
the romantic whether and my blossoming youth says darlin darlin
romantik hava ve filizlenen gençliğim aşkım aşkım diyor
secretly my heart is beating
kalbim gizlice savaşıyor
it goes boom boom yeh
küt küt atıyor
the romantic whether and my blossoming youth says darlin darlin
romantik hava ve filizlenen gençliğim aşkım aşkım diyor

u r a tease why u teasin me
çok yaramazsın, neden benimle oynuyorsun
been humiliated in love and every part of my body s aching
aşktan gururum kırıldı ve her yanım ağrıyor
im hit by ur love listen to me huni
Aşkınla vuruldum sevgilim dinle beni
this song is for u
bu şarkı senin için
sweetheart my heart has become ur target
kalbim hedefin oldu
u never know when and how hearts will meet with a boom
kalplerin ne zaman ve nasıl birleştiğini bilmiyorsun



Çeviri: http://mckahveci.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder