Gipsy Kings – Volare (Türkçe Çeviri)


Gypsy Kings – Volare Klip İzle / Dinle

Gypsy Kings – Volare (Türkçe Çeviri)

Pienso que un sueño parecido no volverá más
Galiba benzer bir rüya, bir daha gelmeyecek
Y me pintaba las manos y la cara de azul
ve mavi ellerimle yüzümü boyuyordum
Y de improviso el viento rapido me llevó
ve aniden hızlı rüzgar beni yukarı kaldırdı
Y me hizo a volar en el cielo infinito
ve beni sonsuz gökyüzündü uçurdu

Volare, oh oh, cantare, oh oh oh oh
Uçmak oh oh şarkı söylemek oh oh
Nel blu dipinto di blu, felice di stare lassù
Maviye boyanmış mavide, orada durmaktan mutlu

Y volando, volando feliz
Ve uçarak, mutlu bir şekide uçarak
Yo me encuentro más alto, más alto que el sol
kendimi daha yukarıda buldum, güneşten bile yukarıda
Y mienstras que el mundo se aleja despacio de mi
ve dünya benden uzakta dönerken
Una musica dulce se ha tocada solo para mi
sadece benim için tatlı bir müzik çalar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder