The Monkees - Hollywood
🇹🇷 Türkçe Çeviri
The sun that's falling from the southwestern sky
Güneybatı gökyüzünden batan güneş
Tells me that I must depart,
Bana gitmem gerektiğini söylüyor,
So, by sundown today, I'll be on my way,
Bu yüzden, bugün gün batımında yola koyulacağım,
But I'll be leaving my heart.
Ama kalbimi geride bırakacağım.
It's not the countryside that appealed to my eyes,
Gözlerime hitap eden kırsal kesim değildi,
It's the spirit and it captured my mind,
Ruhuydu ve zihnimi ele geçirdi,
But the things I tried to be made a wreck out of me,
Ama olmaya çalıştığım şeyler beni mahvetti,
Now a different road, I must find.
Şimdi farklı bir yol bulmalıyım.
These things I think are new, I guess they're really old,
Yeni olduğunu düşündüğüm bu şeyler, sanırım aslında çok eski,
It seems I've done 'em once before
Görünüşe göre bunları daha önce bir kez yapmıştım.
Now, to go back to that fork in the road,
Şimdi, o yol ayrımına geri dönmek,
Takes all the strength of my soul and more.
Ruhumun tüm gücünü ve daha fazlasını gerektiriyor.
Oh, goodbye, goodbye you cruel town,
Ah, güle güle zalim şehir,
You've been a fair-weather friend,
Sen sadece iyi günlerde yanımda olan bir dosttun,
Now I will go to some places that I know
Şimdi bildiğim yerlere gideceğim,
Where things don't start just to end.
Orada işler sadece bitmek için başlamıyor.
These things I think are new, I guess they're really old,
It seems that I've done 'em once before,
Yeni olduğunu düşündüğüm bu şeyler, aslında çok eskiymiş,
Now, to go back to that fork in the road,
Sanki bunları daha önce bir kez yapmışım gibi geliyor,
Takes all the strength of my soul and more.
Şimdi o yol ayrımına geri dönmek,
Oh, goodbye, good goodbye you cruel town,
Ruhumun tüm gücünü ve daha fazlasını gerektiriyor.
You've been a fair-weather friend,
Now I will go to some place that I know
Ah, hoşça kal, iyi hoşça kal zalim şehir,
Where things don't start just to end.
Sen sadece iyi günlerde yanımda olan bir dosttun,
Şimdi bildiğim bir yere gideceğim,
Orada işler sadece bitmek için başlamaz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder