Queen Adreena - Sleeping Pill
🇹🇷 Türkçe Çeviri
Oh so, my love
Ah, aşkım
This sleeping pill
Bu uyku hapı
Will watch you through the night
Gece boyunca seni izleyecek
And come dawn
Ve şafak söktüğünde
I'll be long, long gone
Çoktan gitmiş olacağım
I tried, I tried, I tried
Denemeye çalıştım, denemeye çalıştım, denemeye çalıştım
I.. Tried, i.. Tried
Denemeye çalıştım, denemeye çalıştım
We feed upon the broken branch
Kırık daldan besleniyoruz
We kiss the stars goodbye
Yıldızlara veda öpücüğü veriyoruz
For the sun can't fight this overcast
Çünkü güneş bu bulutlu havayla savaşamaz
I tried, I tried, I tried
Denemeye çalıştım, denemeye çalıştım, denemeye çalıştım
I.. Tried, i.. Tried
Denemeye çalıştım, denemeye çalıştım
The spider's web
Örümcek ağı
It can't break our fall
Düşüşümüzü engelleyemez
I whisper to the sky
Gökyüzüne fısıldıyorum
I pray she takes you in her arms
Umarım seni kollarına alır
I tried, I tried, I tried
Denemeye çalıştım, denemeye çalıştım, denemeye çalıştım
I.. Tried, i.. Tried
Denemeye çalıştım, denemeye çalıştım
I.. Tried..
Denemeye çalıştım...
Storm warning in the sand
Kumda fırtına uyarısı
She evaporates beneath my fingernails
Tırnaklarımın altında buharlaşıyor
The road is lost underwater
Yol su altında kayboldu
She's running down a river with eels
Yılan balıklarıyla dolu bir nehirde koşuyor
She is lost to me.
O benim için kayboldu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder