Neil Sedaka - Summer Symphony
🇹🇷 Türkçe Çeviri
A thousand stars fill the summer sky,
Yaz gökyüzünü binlerce yıldız dolduruyor,
tonight, my love, the beach belongs to you and I.
bu gece, sevgilim, sahil sadece ikimizin.
And here we are lying in the sand,
Ve işte buradayız, kumda uzanıyoruz,
I hear the sound of music when you touch my hand.
elime dokunduğunda müziğin sesini duyuyorum.
Just like the waves crashing on the shore,
Tıpkı kıyıya vuran dalgalar gibi,
the echo of our love will last forevermore.
aşkımızın yankısı sonsuza dek sürecek.
Tonight, my love, hold me tight, my love,
as our hearts compose a summer symphony.
Bu gece, sevgilim, beni sıkıca tut,
kalplerimiz bir yaz senfonisi bestelerken.
The symphony of a summer night.
The echo of our love will last forevermore.
Bir yaz gecesinin senfonisi.
Aşkımızın yankısı sonsuza dek sürecek.
But when morning comes and you go away,
I'll close my eyes and I'll still hear the music play.
Ama sabah geldiğinde ve sen gittiğinde,
The symphony of a summer night
gözlerimi kapatacağım ve yine de müziğin çalmasını duyacağım.
will last until the end of time.
Bir yaz gecesinin senfonisi
The symphony of a summer night.
zamanın sonuna kadar sürecek.
Bir yaz gecesinin senfonisi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder