Iggy Pop - Waiting For The Man
🇹🇷 Türkçe Çeviri
Reed
Reed
I'm waiting for my man, 26 dollars in my hand
Adamımı bekliyorum, elimde 26 dolar
Up to lexington 125
Lexington 125'e kadar
Feel sick and dirty, more dead than alive
Hasta ve kirli hissediyorum, hayattan çok ölü gibiyim
I'm waiting for my man
Adamımı bekliyorum
Hey, white boy, whatyou doing uptown
Hey, beyaz çocuk, yukarıda ne yapıyorsun?
Hey, white boy, you chasing our women around?
Hey, beyaz çocuk, kadınlarımızın peşinden mi koşuyorsun?
Oh pardon me sir, it's the furthest of my mind
Affedersiniz efendim, aklımdan bile geçmiyor
L'm just lookin for a dear, dear friend of mine
Sadece çok sevdiğim bir arkadaşımı arıyorum
I'm waiting for my man
Adamımı bekliyorum
Here he comes, he's all dressed in black,
İşte geliyor, simsiyah giyinmiş,
Beat up shoes and a big straw hat
Eski püskü ayakkabılar ve büyük bir hasır şapka
He's never early, he's always late
Hiç erken gelmiyor, hep geç kalıyor
First thing you learn is thatyou always got to wait
Öğrendiğin ilk şey, her zaman beklemek zorunda olduğundur
I'm waiting for my man
Adamımı bekliyorum
Up to brownstone, up three flights of stairs
Kahverengi taş binaya, üç kat merdivenden yukarı
Everybody' s pinnedyou but nobody cares
Herkes seni sıkıştırdı ama kimse umursamıyor
He's got the works, gives you sweet taste
Her şeye sahip, sana tatlı bir tat veriyor
Oh, then you gotta split
Ah, o zaman kaçman gerekiyor
Because he's got no time to waste, ah
Çünkü kaybedecek zamanı yok, ah
I'm waiting for my man
Adamımı bekliyorum
Baby don'tyou holler
Bebeğim bağırma
Darling don 'tyou bawl and shout
Sevgilim ağlama ve bağırma
I'm feeling good, I'm gonna work it on out
İyi hissediyorum, halledeceğim
I'm feeling good, I'm feeling oh so fine
İyi hissediyorum, çok iyi hissediyorum
Until tomorrow, but that's just another time
Yarına kadar, ama o sadece başka bir zaman Adamımı bekliyorum.
I'm waiting for my man
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder