Dean Martin - Houston (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Dean Martin - Houston

Dean Martin - Houston

🇹🇷 Türkçe Çeviri

🎧 Dean Martin - Houston şarkısını Spotify'da dinleyin.

Well it's lonesome in this old town

Bu eski şehirde yalnızım işte

Everybody puts me down

Herkes beni aşağılıyor

I'm a face without a name

İsmi olmayan bir yüzüm

Just walking in the rain

Yağmurda yürüyorum sadece

Goin' back to Houston, Houston, Houston

Houston'a geri dönüyorum, Houston'a, Houston'a


I got holes in both of my shoes

Ayakkabılarımın ikisinde de delik var

Well I'm a walking case of the blues

Yürüyen bir hüzün vakasıyım

Saw a dollar yesterday

Dün bir dolar gördüm

But the wind blew it away

Ama rüzgar uçurdu

Goin' back to Houston, Houston, Houston

Houston'a geri dönüyorum, Houston'a, Houston'a


I haven't eaten in about a week

Yaklaşık bir haftadır yemek yemedim

I'm so hungry when I walk I squeak

Yürürken o kadar açım ki ciyaklıyorum

Nobody calls me friend

Kimse bana arkadaş demiyor

It's sad the shape I'm in

İçinde bulunduğum durum çok üzücü

Goin' back to Houston, Houston, Houston

Houston'a geri dönüyorum, Houston'a, Houston'a


Goin' back to Houston, Houston, Houston

Houston'a geri dönüyorum, Houston'a, Houston'a

I got a girl waiting there for me

Orada beni bekleyen bir kız var

Well at least she said she'd be

En azından öyle dedi

I got a home and a big warm bed

Bir evim ve büyük, sıcak bir yatağım var

And a feather pillow for my head

Ve başım için bir tüy yastığım

Goin' back to Houston, Houston, Houston

Houston'a geri dönüyorum, Houston'a, Houston'a


Well it's lonesome in this old town

Bu eski şehirde yalnızım işte

Everybody put me down

Herkes beni aşağılıyor aşağı

I'm a face without a name

İsmi olmayan bir yüzüm ben

Just walking in the rain

Sadece yağmurda yürüyorum

Goin' back to Houston, Houston, Houston

Houston'a geri dönüyorum, Houston'a, Houston'a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder