Crowded House - (Message To My Girl)
Crowded House - (Kızıma Mesajım)
I don't wanna say I love you
Seni seviyorum demek istemiyorum
That would give away too much
Bu çok fazla şey açığa çıkarırdı
Hip to be detached and precious
Uzak ve değerli olmak moda
The only thing you feel is vicious
Hissettiğin tek şey acımasızlık
I don't wanna say I want you
Seni istiyorum demek istemiyorum
Even though I want you so much
Seni çok istesem de
It's wrapped up in conversation
Konuşmanın içinde saklı
It's whispered in a hush
Fısıltılarla dile getiriliyor
Though I'm frightened by the word
Bu kelimeden korksam da
I think its time that it was heard
Sanırım duyulmasının zamanı geldi
No more empty self possession
Artık boş bir benlik sahipliği yok
Visions swept under the mat
Hayaller halının altına süpürüldü
It's no new years resolution
Bu bir yeni yıl kararı değil
It's more than that
Bundan daha fazlası
Now I wake up happy
Şimdi mutlu uyanıyorum
Warm in a lover's embrace
Sevgilinin kollarında sıcacık
No one else can touch us
Bu yerde olduğumuz sürece kimse bize dokunamaz
While we're in this place
Bu yüzden dünyaya söylüyorum
So I sing it to the world
Kızıma basit bir mesaj
Simple message to my girl
Artık boş bir benlik sahipliği yok
No more empty self possession
Hayaller halının altına süpürüldü
Visions swept under the mat
Bu bir yeni yıl kararı değil
It's no new years resolution
Bundan daha fazlası
It's more than that
Bu kelimeden korksam da Sanırım artık sesimi duyurmanın zamanı geldi
Though I'm frightened by the word
Bu yüzden dünyaya söylüyorum
I think its time I made it heard
Kızıma basit bir mesaj
So I sing it to the world
Simple message to my girl
Artık boş bir benlik sahipliği yok
Hayaller halının altına süpürüldü
No more empty self possession
Bu bir yeni yıl kararı değil
Visions swept under the mat
Bundan daha fazlası
It's no new years resolution
It's more than that
Ve hiçbir şey senin tatlı elinin dokunuşu kadar gerçek değil
Hayatımın geri kalanını kuma gömülü geçiremem
And there's nothing quite as real
As the touch of your sweet hand
I can't spend the rest of my life
Buried in the sand
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder