Carol Banawa - (Till My Heartaches End)
Carol Banawa - (Kalp ağrılarım bitene kadar)
I recall when you said that you would never leave me
Seni asla terk etmeyeceğini söylediğin zamanı hatırlıyorum
You told me more, so much more like when the time you whispered in my ear
Bana daha fazlasını, çok daha fazlasını söylemiştin, tıpkı kulağıma fısıldadığın zamanki gibi
There was heaven in my heart
Kalbimde cennet vardı
I remember when you said that you'd be here forever
Sonsuza dek burada olacağını söylediğin zamanı hatırlıyorum
Then you left without even saying that you're leaving
Sonra, gittiğini bile söylemeden gittin
I was hurt and it really won't be easy to forget yesterday
Yaralandım ve dünü unutmak gerçekten kolay olmayacak
And I pray that you would stay
Ve kalmanı diliyorum
But then you're gone and, oh, so far away
Ama sonra gittin ve, ah, çok uzaktasın
CHORUS
NAKARAT
I was afraid this time would come
Bu zamanın geleceğinden korkuyordum
I wasn't prepared to face this kind of hurtin' from within
İçten gelen bu tür bir acıyla yüzleşmeye hazır değildim
I have learned to live my life beside you
Hayatımı senin yanında yaşamayı öğrendim
Maybe I'll just dream of you tonight
Belki bu gece sadece seni rüyalarımda görürüm
And if into my dream you'll come and touch me once again
Ve eğer rüyama gelip bana bir kez daha dokunursan
I'll just keep on dreaming till my heartaches end
Kalp ağrılarım bitene kadar rüya görmeye devam edeceğim
And then you left without even saying that you're leaving
Ve sonra, gittiğini bile söylemeden gittin
I was hurt and it really won't be easy to forget yesterday
Yaralandım ve dünü unutmak gerçekten kolay olmayacak
And I pray that you would stay
Ve kalmanı diliyorum
But then you're gone and, oh, so far away
Ama sonra gittin ve, ah, çok uzakta
CHORUS
NAKARAT
I was afraid this time would come
Bu zamanın geleceğinden korkuyordum
I wasn't prepared to face this kind of hurtin' from within
İçimden gelen bu tür bir acıyla yüzleşmeye hazır değildim
I have learned to live my life beside you
Senin yanında yaşamayı öğrendim
Maybe I'll just dream of you tonight
Belki bu gece sadece seni rüyalarımda görürüm
And if into my dream you'll come and touch me once again
Ve eğer rüyama gelip bana bir kez daha dokunursan
I'll just keep on dreaming till my heartaches end
Kalp ağrılarım bitene kadar rüya görmeye devam edeceğim
Woh oh yeah
Vay canına, evet
CHORUS
NAKARAT
I was afraid this time would come
Bu zamanın geleceğinden korkuyordum
I wasn't prepared to face this kind of hurtin' from within
İçimden gelen bu tür bir acıyla yüzleşmeye hazır değildim
I have learned to live my life beside you
Senin yanında yaşamayı öğrendim
Maybe I'll just dream of you tonight
Belki bu gece sadece seni rüyalarımda görürüm
And if into my dream you'll come and touch me once again
Ve eğer rüyama gelip bana bir kez daha dokunursan
I'll just keep on dreaming till my heartaches end
Kalp ağrılarım bitene kadar rüya görmeye devam edeceğim
CODA
SON BÖLÜM
Keep on dreaming till my heartaches end...
Kalp ağrılarım bitene kadar rüya görmeye devam edeceğim...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder