Bon Jovi - In And Out Of Love
🇹🇷 Türkçe Çeviri
Young and wired
Genç ve enerjik
Set to explode in the heat
Sıcakta patlamaya hazır
You won't tire
Yorulmayacaksın
Cause baby was born with the beat
Çünkü bebeğim ritimle doğdu
Take you higher than you've ever known
Seni hiç bilmediğin kadar yükseğe çıkaracağım
Then drive you down to your knees
Sonra dizlerinin üstüne indireceğim
I pick you up when you've had enough
Yeterince dayandığında seni kaldıracağım
You been burned baby lessons learned
Yandın bebeğim, dersler aldın
In and out of love
Aşkın içinde ve dışında
Hear what I'm sayin'
Ne dediğimi duy
In and out of love
Aşkın içinde ve dışında
It's the way that we're playing
Oyun oynama şeklimiz bu
In and out of love
Aşkın içinde ve dışında
Too much is never enough
Çok fazla asla yeterli değil
She's gonna get ya.
Seni yakalayacak.
Running wild
Çılgınca koşuyorum
When me and my boys hit the streets
Ben ve arkadaşlarım sokaklara çıktığımızda
Right on time
Tam zamanında
She's here to make my night complete
Gecemi tamamlamak için burada
Then I'm long gone I got another show
Sonra çoktan gidiyorum, başka bir gösterim var
One more town, one mile to go
Bir kasaba daha, bir mil yol kaldı
One endless night of fantasy
Sonsuz bir fantezi gecesi
Is all she left of her with me
Benden geriye kalan tek şey bu
In and out of love
Aşkın içinde ve dışında
Hear what I'm sayin'
Ne dediğimi duy
In and out of love
Aşkın içinde ve dışında
It's the way that we're playing
Oyun oynama şeklimiz bu
In and out of love
Aşkın içinde ve dışında
When we're together
Birlikte olduğumuzda
In and out of love
Aşkın içinde ve dışında
It's too much forever
Sonsuza dek çok fazla
In and out of love
Aşkın içinde ve dışında
Hear what I'm saying
Ne dediğimi duy
In and out of love
Aşkın içinde ve dışında
It's the way that we're playing
Oyun oynama şeklimiz bu
In and out of love
Aşkın içinde ve dışında
Too much is never enough
Çok fazla asla yeterli değil
She's gonna get you
Seni elde edecek
In and out of love
Aşkın içinde ve dışında
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder