Uriah Heep - Cheater (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Uriah Heep - (Cheater)

Uriah Heep - (Dolandırıcı)

Cheater, I know where you've been

Aldatıcı, nerede olduğunu biliyorum

Cheater, your lies can't hide your sin

Aldatıcı, yalanların günahını gizleyemez

Cheater, don't ask me how I've know

Aldatıcı, nasıl bildiğimi sorma

Cheater, I guess it's time for you to go

Aldatıcı, sanırım gitme zamanın geldi


I'm tired of chasing shadows

Gölgeleri kovalamaktan yoruldum

So illusive in the night

Gecenin karanlığında çok yanıltıcı olan gölgelerden

And your empty words

Ve boş sözlerinden

That leave me high and dry

Beni ortada bırakan sözlerinden

Now the curtain's finally fallen

Şimdi perde nihayet kapandı

On this fantasy affair

Bu fantezi ilişkisinin üzerine

You've had me for the last time

Beni son kez kandırdın

With your lies

Yalanlarınla


Cheater, you're a cheater

Aldatıcı, sen bir aldatıcısın

I know where you've been

Nerede olduğunu biliyorum

Cheater, your lies can't hide your sin

Aldatıcı, yalanların günahını gizleyemez

Cheater, don't ask me how I've know

Aldatıcı, nasıl bildiğimi sorma

Cheater, I guess it's time for you to go

Aldatıcı, sanırım gitme zamanın geldi


The voices in the wind I heard

Rüzgarda duyduğum sesler

Kept telling me to run

Bana kaçmamı söylüyordu

Whispering a warning to my heart

Kalbime bir uyarı fısıldıyordu

And the voices deep as thunder

Ve gök gürültüsü kadar derin sesler

Tried to speak of things to come

Gelecek şeylerden bahsetmeye çalışıyordu

I was blinded then

O zaman kördüm

But now I see the light

Ama şimdi ben Işığı gör


Cheater, you're a cheater

Aldatıcı, sen bir aldatıcısın

And I know where you've been

Ve nerede olduğunu biliyorum

Cheater, mean mistreater

Aldatıcı, kötü muameleci

Your lies can't hide your sin

Yalanların günahını gizleyemez

Cheater, don't ask me how I've know

Aldatıcı, nasıl bildiğimi sorma

Cheater, I guess it's time for you to go

Aldatıcı, sanırım gitme zamanın geldi


Cheater, I know where you've been

Aldatıcı, nerede olduğunu biliyorum

Cheater, you're a cheater

Aldatıcı, sen bir aldatıcısın

Cheater, you're a cheater

Aldatıcı, sen bir aldatıcısın

Cheater, I know where you've been

Aldatıcı, nerede olduğunu biliyorum

Your lies can't hide your sins

Yalanların günahlarını gizleyemez

Cheater

Aldatıcı



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder