The Weeknd - The Hills (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Your man on the road, he doin' promo
Erkeklin yolculukta, promo yapıyor

He got a girl on the side, oh
Yanında bir kız var, oh

Only to find out, shawty got a man
Yalnızca şunu keşfetmek için, sweety'nin bir erkeği var

I only call you when it's half past five
Sadece saat beş buçuk olduğunda seni ararım

The only time that I'd ever call you
Seni aradığım tek an

My baby trying to get the best of me
Bebeğim benden en iyisini elde etmeye çalışıyor

I only call you when it's half past five
Sadece saat beş buçuk olduğunda seni ararım

The only time that I'd ever call you
Seni aradığım tek an

Why you always gotta be so extra
Neden her zaman fazla olmak zorundayım

Got a lot of girls, that's a problem
Çok kız var, bu bir problem

Got a lot of girls, and they all gettin' mad
Çok kız var ve hepsi sinirleniyor

I only call you when it's half past five
Sadece saat beş buçuk olduğunda seni ararım

The only time that I'd ever call you
Seni aradığım tek an

I only call you when it's half past five
Sadece saat beş buçuk olduğunda seni ararım

The only time that I'd ever call you
Seni aradığım tek an

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder