Radiohead - Creep (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

When you were here before
Burada önce olduğun zaman

Couldn't look you in the eye
Gözünün içine bakamadım

You're just like an angel
Sen sadece bir meleksin

Your skin makes me cry
Senin tenin beni ağlatıyor

You float like a feather
Sen bir tüy gibi yükseliryorsun

In a beautiful world
Güzel bir dünyada

I wish I was special
Özel biri olmak isterdim

But I'm a creep
Ama ben bir sürtüküm

I'm a weirdo
Ben bir tuhafım

What the hell am I doing here?
Ben burada ne yapıyorum?

I don't belong here
Ben buraya ait değilim

I don't care if it hurts
Acırsa da umurumda değil

I wanna have control
Kontrolü ele almak isterim

I want a perfect body
Mükemmel bir vücut isterim

I want a perfect soul
Mükemmel bir ruh isterim

I want you to notice
Beni fark etmeni isterim

When you were here before
Burada önce olduğun zaman

Couldn't look you in the eye
Gözünün içine bakamadım

You're just like an angel
Sen sadece bir meleksin

Your skin makes me cry
Senin tenin beni ağlatıyor

She's running out again
O yine kaçıyor

She's running out
O kaçıyor

She run, run, run, run
O koşuyor, koşuyor, koşuyor, koşuyor

Whatever makes you happy
Seni mutlu eden her şey

Whatever you want
İstediğiniz her şey

You're so f**king special
Sen öyle lanet olası özel birisin

I wish I was special
Özel biri olmak isterdim

But I'm a creep
Ama ben bir sürtüküm

I'm a weirdo
Ben bir tuhafım

What the hell am I doing here?
Ben burada ne yapıyorum?

I don't belong here
Ben buraya ait değilim

I don't care if it hurts
Acırsa da umurumda değil

I wanna have control
Kontrolü ele almak isterim

I want a perfect body
Mükemmel bir vücut isterim

I want a perfect soul
Mükemmel bir ruh isterim

I want you to notice
Beni fark etmeni isterim

When you were here before
Burada önce olduğun zaman

Couldn't look you in the eye
Gözünün içine bakamadım

You're just like an angel
Sen sadece bir meleksin

Your skin makes me cry
Senin tenin beni ağlatıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder