Valorant - Espejo (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri



Şans, para, kazan, bahis
Ölüm, kurşun, nişan al, sık
Şans, para, kazan, bahis
Ölüm, kurşun, kurşun, kurşun

Bu kadar zaman seni aradım
Aynada kendimi göstererek kim olduğunu bana gösterdi
Şimdi artık korkmuyorum
Bugün silah ve güçlerimle yürüyorum
Çok soğuk
Çok soğuk ama başaramayacağım
Tekrar görürsem

Yüzümde bir sai var
Avucumda bir dört beş var
Metallerimle dolaşıyorum, biliyorsun durumu
Movie'nin düşmesi, bonsai bir orman
Burda ki sert adamlar pum diye vuruyor, beğenileri istemiyor

Ateş gibi sıcaktan yanıyorum
Anne artık dram yaşamıyorum
Hayat bir fil gibi ağır gelir ama yataktan kalkamam
Aynadaki şeytanı, sabit bakarak görüyorum
Kim ilk vurmaya hazırsa değildir, ilk ateş eden kişidir

Neredesin?
Tam kamufle ol bugün seni aramaya gideceğiz
Nişan aldım ve cazıp etmeye hazırım

Neredesin?
Dime ¿dónde estás?
Ponte el camuflaje que hoy nos vamos a buscarme
Lo tengo en la mira y estoy ready pa’ cazarme

Bu kadar zaman seni aradım
Aynada kendimi göstererek kim olduğunu bana gösterdi
Şimdi artık korkmuyorum
Bugün silah ve güçlerimle yürüyorum
Çok soğuk
Çok soğuk ama başaramayacağım
Tekrar görürsem

Hayat sert, sokak bir safari
Kendi kendine Judas'sın, savaş bir parti
Hiçbir şifa yok, kan bir kasette
Sert savaşırsan, pes edersen...

Asla planladığın gibi olmayacak herşey
Bugün ıstırap çekilecek, yarın taht olunacak

Şans, para, kazan, bahis
Ölüm, kurşun, nişan al, sık
Şans, para, kazan, bahis
Ölüm, kurşun, kurşun, kurşun

Bu kadar zaman seni aradım
Aynada kendimi göstererek kim olduğunu bana gösterdi
Şimdi artık korkmuyorum
Bugün silah ve güçlerimle yürüyorum 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder