(여자)아이들((G)I-DLE) - 퀸카 (Queencard) (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri


Hey, sen
Ne bakıyorsun? Benim biraz seksi, seksi olduğuma mı vuruldun?
Evet, sen
Ne yapıyorsun? Sen de benim öpücüğümü, öpücüğümü istiyor musun?
Pazartesi, salı, çarşamba, perşembe, cuma, cumartesi, pazar, güzelliğim hiç dinmiyor
Baştan ayağa göz kamaştırıcı bir ışık saçıyorum
Oh, orada kızlar benim modama uymaya çalışıyorlar
Güzel bir kadının günü her zaman güzeldir

Bu parti için hazırlanan doğum günü pastası
Her gün teşekkür ederek doğduğum için mutluyum
Onlara ihtiyacım yok
Evet, ben de kendime bakıyorum (Üç, iki)

Ben bir kraliçeyim, ateşliyim
Göğüslerim ve kalçam ateşli
Işıklar üzerimde, ben bir yıldızım, yıldızım, yıldızım
Ben bir kraliçeyim, en iyisiyim
Pistte twerk yapıyorum
Ben bir kraliçeyim
Sen de kraliçe olmak istiyor musun?

Ben bir kraliçeyim
Ben bir kraliçeyim
Ben bir ben bir ben bir kraliçeyim
Ben bir kraliçeyim (Fotoğraf çek)
Ben bir kraliçeyim
Ben bir kraliçeyim
Ben bir ben bir ben bir kraliçeyim
Ben bir kraliçeyim

Kim Kardashian gibi soğuk ve seksi görünüyorum
Ariana gibi sevimli ve güzel görünüyorum
Seninle öpüşmek istiyorum
Seninle sarılmak istiyorum
Sürekli olarak ayna içinde daha güzel görünüyorum

Bu parti için hazırlanan mavi şampanyayı kutluyorum
Her gün doğduğum için teşekkür ediyorum
Onlara ihtiyacım yok
Evet, ben de kendime bakıyorum (Üç, iki)

Ben bir kraliçeyim, ateşliyim
Göğüslerim ve kalçam ateşli
Işıklar üzerimde, ben bir yıldızım, yıldızım, yıldızım
Ben bir kraliçeyim, en iyisiyim
Pistte twerk yapıyorum
Ben bir kraliçeyim
Sen de kraliçe olmak istiyor musun?

Ben bir kraliçeyim
Ben bir kraliçeyim
Ben bir ben bir ben bir kraliçeyim
Ben bir kraliçeyim (Fotoğraf çek)
Ben bir kraliçeyim
Ben bir kraliçeyim
Ben bir ben bir ben bir kraliçeyim
Ben bir kraliçeyim

Herhangi bir şey giyen kız kraliçe
Zayıf ya da şişman kız kraliçe
Kendine güveni tam olan kız kraliçe
Ben bir kraliçeyim
Sen de kraliçe olmak istiyor musun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder