ENHYPEN – Bite Me (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Seninle ben dünyada yalnızız
Tekrar yanıma gel, beni bağla
Eğer beni kurtarmaya geliyorsan
Gel, öp beni ve ısır beni

Anılar damarlarımda
Hücrelerim seni arar, beni çığlık atar
Artık ne olmam gerektiğini biliyorum
Kaderimiz bir kez daha keşfetti bizi

Beni kötü kötü işkence ediyorsun
Rüyalarım bir şey ararken dolaşıyor
Sen yanımda olduğunda bana geliyor
Kısaca unutulan adım

(Oh benim oh benim tanrım)
Bu kan deli gibi pompalanıyor
(Oh benim oh benim tanrım)
Çünkü beni kurtaracağını biliyorum

Gel buraya ve biraz al
Boynumdaki işaretini senin olduğunu bırak
Sadece gel ve beni ısır

Gel buraya ve biraz al
Sana tapınan yardımcın, bu benim kaderim
Sadece gel ve beni ısır

Seninle ben dünyada yalnızız
Tekrar yanıma gel, beni bağla
Eğer beni kurtarmaya geliyorsan
Gel, öp beni ve ısır beni

Seninle ben dünyada yalnızız
Bu karanlıkta beni aydınlat
Bana şans verirsen
Gel, öp beni ve ısır beni
Evet

Sana koruyacak cesur kalbimi adıyorum
Geçmişteki aptal kibirimi atıyorum
Yanıma gel, her şeyi düzelt
Beni tekrar bağla
Beni yut

(Oh benim oh benim tanrım)
Bu kan deli gibi pompalanıyor
(Oh benim oh benim tanrım)
Çünkü beni kurtaracağını biliyorum

Gel buraya ve biraz al
Boynumdaki işaretini senin olduğunu bırak
Sadece gel ve beni ısır

Gel buraya ve biraz al
Sana tapınan yardımcın, bu benim kaderim
Sadece gel ve beni ısır

Seninle ben dünyada yalnızız
Tekrar yanıma gel, beni bağla
Eğer beni kurtarmaya geliyorsan
Gel, öp beni ve ısır beni

Seninle ben dünyada yalnızız
Bu karanlıkta beni aydınlat
Bana şans verirsen
Gel, öp beni ve ısır beni
Evet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder