Roberto Bellarosa - Love Kills (Türkçe Çeviri) (2013 Eurovision Belçika Şarkısı)

Roberto Bellarosa - Love Kills (Türkçe Çeviri)
(2013 Eurovision Belçika Şarkısı)

So the arrow shot right through her heart and rocked her to the core
Ok direk kızın kalbine vurdu ve onu çekirdeğine kadar sarstı
And she fell so deep like she had never fell so deep before
Ve öyle derine düştü ki sanki daha önce hiç derine düşmedi
But the pain was almost unbelievable
Ama acısı neredeyse inanılmazdı
When the end was near, she felt the fear alive
Sona yaklaştığında, korkuyu canlı yaşadı

Waiting for the bitter pill
Daha iyi bir ilaç bekliyor
Give me something I can feel
Bana hissedebileceğim bir şey ver
'Cause love kills over and over
Çünkü aşk beni tekrar tekrar öldürüyor
Love kills over and over
Aşk beni tekrar tekrar öldürüyor

Waiting for the bitter pill
Daha iyi bir ilaç bekliyor
Give me something I can feel
Bana hissedebileceğim bir şey ver
'Cause love kills over and over
Çünkü aşk beni tekrar tekrar öldürüyor
Love kills over and over
Aşk beni tekrar tekrar öldürüyor



'Cause he didn't fight for life when he was up against the wall
Çünkü duvara karşıyken hayat için hiç savaşmadı
And he felt so scared for both of them even though they had it all
Ve o, cezalandırılmalarına rağmen her ikisi için de çok korktu
There's a lesson that you always have to learn
Her zaman öğrenmen gereken bir ders vardır
Through the consequence of fire comes the burn
Yanan bir ateşten

Waiting for the bitter pill
Daha iyi bir ilaç bekliyor
Give me something I can feel
Bana hissedebileceğim bir şey ver
'Cause love kills over and over
Çünkü aşk beni tekrar tekrar öldürüyor
Love kills over and over
Aşk beni tekrar tekrar öldürüyor

Waiting for the bitter pill
Daha iyi bir ilaç bekliyor
Give me something I can feel
Bana hissedebileceğim bir şey ver
'Cause love kills over and over
Çünkü aşk beni tekrar tekrar öldürüyor
Love kills over and again
Aşk beni öldürüyor yine

One last, one last, one last breath for life
Yaşamak için son bir, son bir, son bir nefes
Won't you give me, give me hope tonight
Vermeyecek misin bana, bu gece bana umut ver

Waiting for the bitter pill
Daha iyi bir ilaç bekliyor
Give me something I can feel
Bana hissedebileceğim bir şey ver
Love kills over and over
Çünkü aşk beni tekrar tekrar öldürüyor
Love kills over and over
Çünkü aşk beni tekrar tekrar öldürüyor

Waiting for the bitter pill
Daha iyi bir ilaç bekliyor
Give me something I can feel
Bana hissedebileceğim bir şey ver
'Cause love kills over and over
Çünkü aşk beni tekrar tekrar öldürüyor
Love kills over and over
Aşk beni tekrar tekrar öldürüyor

Waiting for the bitter pill
Daha iyi bir ilaç bekliyor
Give me something I can feel
Bana hissedebileceğim bir şey ver
'Cause love kills over and over
Çünkü aşk beni tekrar tekrar öldürüyor
Love kills over and again
Aşk beni öldürüyor yine

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder