Uh Huh Her - Many Colors (Türkçe Çeviri)


Uh Huh Her - Many Colors (Türkçe Çeviri)

My destination, I'll give it all I got
İstikametim, tüm sahip olduklarımı feda edeceğim
This realization is long overdue
Bu farkına varma geç kalmış
I'm fascinated with the way you move
Tuttuğun yola hayran kaldım
Your many colors could light up the room
Renklerin odayı aydınlatabilir


You bring the light of love
Aşkın ışığını getirdin
Cause fate leads the way
Çünkü yolunu kader çiziyor
When my eyes are closed I think of you
Gözlerimi kapadığımda seni düşünüyorum
Cause fate leads the way
Çünkü yolu kader çiziyor

Can't see the future, don't know what she'll bring
Geleceği göremiyorum, ne getireceğini bilmiyorum
I'll sit here waiting one day at a time
Zamanda bir günü bekleyeceğim buraya oturarak
It's complicated, don't know what it means
Ne anlama geldiğini bilmiyorum, bu çok karmaşık
I hope the stars will still be aligned
Umarım yıldızlar hala sıralı olur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder