Lady Gaga - Living On The Radio (Türkçe Çeviri)


Lady Gaga - Living On The Radio Dinle

Lady Gaga - Living On The Radio (Türkçe Çeviri)

I’m my own queen
Kendimin kraliçesiyim
But I’m living on, living on the the radio
Ama radyoda, radyoda yaşıyorum
That’s my dream
Bu benim rüyam

Stone river eyes
And a lonely heart
Ve yalnız bir kalp
If I’m living on the radio
Eğer radyoda yaşıyorsam
They won’t tear me apart
Beni parçalayamazlar

10 steps and roses on the tree
10 adım ve ağaçlarda güller
10 steps and lonely nights
10 adım ve yalnız geceler
But you’ve still got me
Ama sen hala yolda
On the road
bana sahipsin
Road paved in gold
altınla döşenmiş yolda

Baby you must believe
Bebeğim inanmalısın
Baby you must be free
Bebeğim özgür olmalısın
Keep living on, living on the radio
Yaşamaya, radyoda yaşamaya devam et
That’s my dream
Bu benim rüyam

Baby you’ve gotta friend
Bebeğim, arkadaşa ve
And so many little monsters, yeah
Birçok küçük canavara sahip olmalısın, evet
Keep living on, living on the radio
Yaşamaya, radyoda yaşamaya devam et

And when there’s nowhere to go
Ve gidecek yer olmadığında
And your friends are gone
Ve arkadaşların gittiğinde
And you only got your daddy to call
Ve yalnızca babacığını arayabildiğinde
It will be all right, honey
Her şey düzelecek tatlım
‘Cause your songs are on the radio
Çünkü şarkıların radyoda olacak

‘Cause the showbiz, all the caviar
Çünkü şov dünyası, tüm havyarlar
The champagne and the sold out shows
Şampanya ve tüm satılmış şovlar
But it will be all right honey
Ama her şey düzelecek tatlım
‘Cause your songs are on the radio
Çünkü şarkıların radyoda olacak

Çeviri: http://mckahveci.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder