Guru Josh Project - Infinity 2008 (Türkçe Çeviri)


Guru Josh Project - Infinity 2008 Klip İzle

Guru Josh Project - Infinity 2008 Dinle

Guru Josh Project - Infinity 2008 (Türkçe Çeviri)

Here's my key
İşte anahtarım
Philosophy
Felsefe
A freak like me
Benim gibi bir kaçık
Just needs infinity
Sadece sonsuzluğa ihtiyaç duyar

Relax
Rahatla
Take your time
Acele etme

And take your time
Ve acele etme
To trust in me
Bana inanmak için
And you will find
Ve sen sonsuzluğu,
Infinity, infinity
Sonsuzluğu bulacaksın

And take your time
Ve acele etme
To trust in me
Bana inanmak için
And you will find
Ve sen sonsuzluğu,
Infinity, infinity
Sonsuzluğu bulacaksın

The time goes by
Zaman tabiatiyle
So naturally
Geçer
While you'll receive
Sen sonsuzluğu
Infinity
Kabul ederken

Here's my key
İşte anahtarım
Philosophy
Felsefe
A freak like me
Benim gibi bir kaçık
Just needs infinity
Sadece sonsuzluğa ihtiyaç duyar

Relax
Rahatla
Take your time
Acele etme

And take your time
Ve acele etme
To trust in me
Bana inanmak için
And you will find
Ve sen sonsuzluğu bulacaksın
Infinity, infinity, infinity, infinity, infinity
Sonsuzluğu, sonsuzluğu, sonsuzluğu, sonsuzluğu

And take your time
Ve acele etme
To trust in me
Bana inanmak için
And you will find
Ve sen bulacaksın

The time goes by
Zaman tabiatiyle
So naturally
Geçer
While you'll receive
Sen sonsuzluğu
Infinity
Kabul ederken

Çeviri: http://mckahveci.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder