Camila – Mientes (Türkçe Çeviri)


Camila – Mientes Klip izle / Dinle



Camila – Mientes (Türkçe Çeviri)

Tu ,llegaste a mi vida para ensenarme
Beni eğitmek için hayatıma girdin
Tu,supiste encenderme y luego apagarme
Beni nasıl tutuşturacağını biliyordun ve sonra beni baştan savdın
Tu,te hiciste indispensable para mi
Kendini benim için gerekli yaptın

Y con los ojos cerrados te segui
Seni gözlerim kapalı takip ettim
Si yo busque dolor lo consegui
Acı bulmaya çalışsaydım bulurdum
No eres la persona que pense
Sen, düşündüğüm kişi değilsin
Que crei y que pedi
inandığım ve istediğim kişi değilsin

Coro:
Mientes, me haces dano y luego te arrepientes
Bana yalan söyledin ve beni incittin ve sonra pişman oldun
Ya no tiene caso que lo intentes
Şimdi denemediğin bir şey kalmadı
No me quedan ganas de sentir
Artık dileyeceğim bir his kalmadı
Llegas cuando estoy a punto de olvidarte
Seni unutmak üzereyken geldin
Busca tu camino en otra parte
Ben kaybettiğim zamanı ararken
Mientras busco el tiempo que perdi
Sen bir yerlerde izini aradın
Que hoy estoy mejor sin ti
Bugün sensiz daha iyiyim

Voy,de nuevo recordando lo que soy
Gidiyorum, tekrar, ne olduğumu hatırlayarak
Sabiendo lo que das y lo que doy
Senin ne verdiğini ve benim ne verdiğimi bilerek
En mi no queda espacio para ti
Yüreğimde sana ayıracak yer kalmadı
Y el tiempo es solo suyo y comprendi
ve zaman sadece senin ve olmayan şeyleri
Las cosas no suceden porque si
ben anladım çünkü sen
no eres la persona que pense que crei, que pedi
düşündüğüm, inandığım ve istediğim kişi değilsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder