Gipsy Kings - Trista Pena (Türkçe Çeviri)

Gipsy Kings'in mükemmel şarkısı.



Gipsy Kings - Trista Pena Canlı Performans İzle

Gipsy Kings - Trista Pena (Türkçe Çeviri)

Yo se que un dia volvera
biliyorum o birgün dönecek
trista pena
kötü kader
ya dejala ya
şimdi yalnız bırak onu

Yo se que un dia volvera
biliyorum o birgün dönecek
trista pena
kötü kader
yo la voy buscar
Ona bakmaya gideceğim

Y yo no me acuerdo de ella
ve onu hatırlamıyorum
amor amor amargo
bir aşk, acı bir aşk
amor bien agitanado
bir aşk, çingene aşkı gibi
amor con mi querer
bir aşk, isteğimle

Hoy para vivir
bugün yaşamak için
amor confundi
sevgiyi karıştırdım
y no sabe llorar
ve sen nasıl ağlayacağını bilmiyorsun
hoy manana vivir
bugün, yarın yaşamak için
no sabes confundir
sen nasıl karıştıracağını bilmiyorsun
un amor de verdad
gerçek bir aşkı
pero ya lo siento ya
ama ben onu şimdiden hissediyorum

La que mas queria
en çok sevdiğim kişi
amor mas agitanado
en çingene aşkı gibi
amor ya mas agitanado
en çingene aşkı gibi
amor ya sin tu querer
senin sevgin olmayan bir aşk

Hoy para vivir
bugün yaşamak için
amor confundi
sevgiyi karıştırdım
y no sabe llorar
ve sen nasıl ağlayacağını bilmiyorsun
hoy manana vivir
bugün, yarın yaşamak için
no sabes confundir
sen nasıl karıştıracağını bilmiyorsun
un amor de verdad
gerçek bir aşkı
pero ya lo siento ya
ama ben onu şimdiden hissediyorum

Hoy para vivir
bugün yaşamak için
amor confundi
sevgiyi karıştırdım
y no sabe llorar
ve sen nasıl ağlayacağını bilmiyorsun
Hoy para vivir
bugün yaşamak için
amor confundi
sevgiyi karıştırdım
y no sabe llorar
ve sen nasıl ağlayacağını bilmiyorsun
pero un amor verdad
ama gerçek bir aşk

Çeviri: http://mckahveci.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder