Uh Huh Her - Dreamer (Türkçe Çevirisi)

http://www.miamiartzine.com/vol3/issue64/images/UhHuhHer-3.jpg

Uh Huh Her - Dreamer (Türkçe Çevirisi)


You've seen the worst of me now
En kötü halimi görüyorsun
I'm all alone see
Gördüğün gibi tamamen yalnızım
You lost me somehow
Her nasılsa beni kaybettin
And what we're fighting for is peace
Uğruna savaştığımız şey huzurdu.
Are you still in love with me,
Hala bana aşık mısın,
Or someone else?
Yoksa başka birisine mi?

Well are you such a dreamer?
Sen hayalperest misin?
Put yourself in my shoes
Kendini benim yerime koy
Careful what you wish for love
Aşk için ne dilediğine dikkat et
 (oooh, oooh, oooh, oooh)

I've seen the worst of you too
En kötü halini görüyorum
I let it go see
Müsaade ediyorum, git bak
Because I have to
Çünkü ben bakmalıyım.
And when I'm falling on my knees
Ne zaman dizlerimin üzerine düşsem
You'll take my hand in yours
Ellerimi, avucuna alırdın.
What will be, we'll be
Ne olacak, ne olacağız

Cause are you such a dreamer?
Hayalperest olduğun için mi?
Put yourself in my shoes
Kendini benim yerime koy
Careful what you wish for love
Aşk için ne dilediğine dikkat et


What's the matter with our ways
Bizimle ilgili sorun ne
I'm missing something,
Bir şeyleri özlüyorum
not to blame
Günahı değil
But don't you worry,
Ama meraklanma
this will pass
Bu da geçer
It's only cause my mind's
Sebebi,
been spinning
Kafamın karışık olması
No control,
Kontrolümü kaybettim
I've lost my head
Aklımı kaybettim
All of this is just beginning
Her şey şimdi başlıyor
Not enough,
Yeterli değil
it's never enough
Hiçbir zaman yetmez
I'll only want to keep on dreaming
Sadece hayal kurmaya devam etmek isterdim

Cause are you such a dreamer?
Hayalperest olduğun için mi?
Put yourself in my shoes
Kendini benim yerime koy
Careful what you wish for love
Aşk için ne dilediğine dikkat et
(oooh)

Cause are you such a dreamer?
Hayalperest olduğun için mi?
Put yourself in my shoes
Kendini benim yerime koy
Careful what you wish for love
Aşk için ne dilediğine dikkat et
(oooh, oooh, oooh, oooh, oooh, oooh)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder