Dido - Here With Me (Türkçe Çeviri)







-->
Dido - Here With Me (Türkçe Çeviri)


I didn't hear you leave
Gittiğini farketmedim
I wonder how am I still here
Hala nasıl burada olduğuma şaşıyorum
And I don't want to move a thing
Hiçbir şeyin yerini değiştirmek istemiyorum
It might change my memory
Hafızamı değiştirebilirim

Oh I am what I am
Ben neysem oyum
I'll do what I want
Ne istersem onu yapacağım
But I can't hide
Ama saklayamam
I won't go
Gitmeyeceğim
I won't sleep
Uyumayacağım
I can't breathe
Nefes alamıyorum
Until you're resting here with me
Sen burada benimle olmadıkça
I won't leave
Gitmeyeceğim
I can't hide
Saklanamam
I cannot be
Yapamam
Until you're resting here with me
Sen burada benimle olmadıkça

I don't want to call my friends
Arkadaşlarımı aramak istemiyorum
They might wake me from this dream
Beni bu rüyadan uyandırabilirler
And I can't leave this bed
Ve bu yatağı terkedemem
Risk forgetting all that's been
Tüm olanları bana unutturabilir


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder