e-kitap okuyucular

günlerdir boşuna arıyormuşum.

hepsiburada'dan baktım, en ucuzu 299tl, özlellikleri burada :)) nerde lan ben bi'şey göremedim diyebilirsiniz. cep telefonum bile daha iyi bu aletten. sahip olduğu o antika özelliklerle nasıl o kadar para ediyor anlamadım. amazon kindle 3 ve ya nook bile bunun yanında uçuk denebilecek özelliklere sahipken daha ucuz.

ReederIX E-Book Reader 9”, amazon kindle dx il ekıyaslanabilecek bir alet. fiyatlar arasında yine uçurum var. amazon kindle dx 379.00$. ReederIX E-Book Reader 9” 950 tl. bu nasıl bir fiyatlandırmadır, nasıl bir kazıktır ya!

son olarak kitapyurdu'nda e-kitap bölümü varmış yeni farketttim. amazon kindle satışıyla ilgili bir çalışmaları vardır diye umut ettim. bir mail attım, cıks dediler. hevesim kursağımda kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder