I was born by the river in a tent
Nehir kıyısında bir çadırda doğdum
And just like the river I've been running ever since
Ve tıpkı nehir gibi ben de o günden beri koşuyorum
It's been a long time, a long time coming
Uzun bir süre, çok uzun bir zaman
But I know a change is gonna come, oh yes it is
Ama biliyorum ki bir değişiklik geliyor, evet geliyor
It's been too hard living, but I'm afraid to die
Yaşamak çok zor, ama ölmekten de korkuyorum
'Cause I don't know what's up there, beyond the sky
Çünkü gökyüzünün ötesinde ne olduğunu bilmiyorum
I go to the movie and I go downtown
Sineye gidiyorum ve şehre iniyorum
Somebody keep telling me don't hang around
Birisi sürekli bana buraya takılmamamı söylüyor
It's been a long time, a long time coming
Uzun bir süre, çok uzun bir zaman
But I know a change is gonna come, oh yes it is
Ama biliyorum ki bir değişiklik geliyor, evet geliyor
Then I go to my brother and I say, brother help me please
Sonra kardeşime gidiyorum ve yardım etmemi söylüyorum
But he winds up knocking me, back down on my knees
Ama o beni yine de yere, dizlerimin üzerine geri çeker
There been times that I thought I couldn't last long
Bir zamanlar dayanamayacağım düşündüğüm oldu
But now I think I'm able to carry on
Ama şimdi devam edebileceğimi düşünüyorum
It's been a long time, a long time coming
Uzun bir süre, çok uzun bir zaman
But I know a change is gonna come, oh yes it is
Ama biliyorum ki bir değişiklik geliyor, evet geliyor
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder