Orijinal Satır
Maroon 5 - One More Night
Verse 1
Girls at home waiting every day
Evde bekleyen kızlar her gün
Orijinal Satır
Wish I could be there, but I'm not
Buraya gelmek istiyorum, ama buradayım
Orijinal Satır
Wish I could be there, but I'm not
Buraya gelmek istiyorum, ama buradayım
Chorus
One more night, one more night
Bir daha gece, bir daha gece
Orijinal Satır
One more night, one more night
Bir daha gece, bir daha gece
Verse 2
Girls at home waiting every day
Evde bekleyen kızlar her gün
Orijinal Satır
Wish I could be there, but I'm not
Buraya gelmek istiyorum, ama buradayım
Orijinal Satır
Wish I could be there, but I'm not
Buraya gelmek istiyorum, ama buradayım
Chorus
One more night, one more night
Bir daha gece, bir daha gece
Orijinal Satır
One more night, one more night
Bir daha gece, bir daha gece
Bridge
One more night, one more night
Bir daha gece, bir daha gece
Orijinal Satır
One more night, one more night
Bir daha gece, bir daha gece
Chorus
One more night, one more night
Bir daha gece, bir daha gece
Orijinal Satır
One more night, one more night
Bir daha gece, bir daha gece
Outro
One more night, one more night
Bir daha gece, bir daha gece
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder